آزمون های دانشگاه تهران در تمامی مقاطع مجازی شده است

آزمون های دانشگاه تهران در تمامی مقاطع مجازی شده است

روز جدید : معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: آزمون پایان ترم اول دانشجویان 1400-1400 دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری و آزمون پودمان های عملی به صورت حضوری با تصمیم شورای عالی برگزار می شود. دانشکده ها

محمود کمرهای با اعلام این خبر گفت: آزمون پایان ترم اول 1401-1400 برای کلیه مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه تهران، بر اساس تصمیم هیئت منتخب شورای دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به نحوه برگزاری آزمون پودمان های عملی خاطرنشان کرد: این پودمان ها به صورت موردی توسط دانشکده ها به صورت شخصی و عملی برگزار می شود.

کمرهی درباره وضعیت لغو اضطراری دروس در این ترم نیز گفت: تعداد واحدهایی که دانشجویان می توانند طبق آیین نامه رسمی حذف کنند محدود است و حذف اضطراری در مقطع کارشناسی ارشد برنامه ریزی نشده است. اما برای رفع نگرانی دانش‌آموزان در شرایط خاص کرونا، توافق شد که دانش‌آموزان نیز حذف اضطراری داشته باشند.

وی اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند حداکثر سه رشته را حذف کنند و مهلت حذف اضطراری دو روز تمدید می شود و تمامی دغدغه های دانشجو برطرف می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران همچنین درباره لغو ترم تحصیلی در شرایط عروق کرونر گفت: بر اساس مصوبه وزارت علوم و همچنین مصوبه کمیسیون موارد خاص دانشگاه تهران، دو نیمسال تحصیلی مرخصی داده می شود.

وی افزود: درخواست افرادی که مشکل تاج دارند در کمیته بررسی می شود و در صورت تایید ترم مربوطه لغو می شود. این ترم سال تحصیلی دانشجویی محسوب نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید