آزمون ورودی در دوره 7 ماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912186

آزمون شرکت در دوره 7 ماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران 6 آبان ماه سال گذشته با حضور هزار و 490 داوطلب در دفاتر این انجمن برگزار شد و برخی دفاتر که شامل آموزش رایگان فیلمسازی نیز می شود، مجددا مهلت ثبت نام تا پنجشنبه 3 آبان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آزمون دوره 7 ماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران صبح روز جمعه گذشته ششم آبان ماه 1401 در سراسر کشور برگزار شد و طبق آمار 1490 داوطلب در آن شرکت کردند. . .

دفتر انجمن سینمای جوانان تهران که بیشترین تعداد ثبت نام در دوره 7 ماهه فیلمسازی را به خود اختصاص داده بود، روز گذشته این آزمون را با حضور 570 شرکت کننده در دبیرستان مندق البرز برگزار کرد که نسبت به دوره قبلی در سال 1397 برگزار شد. افزایش 2.5 برابری تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون، همراه بود.

طی روز گذشته 920 داوطلب در سایر دفاتر انجمن سینمای جوانان برای آزمون حضور یافتند.

این آزمون همچنین در 13 دفتر انجمن فیلم جوانان ایران برگزار می شود که بنا به اعلام محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، در راستای کشف استعدادهای نوظهور، تقویت عدالت فرهنگی و گسترش جریان فیلمسازی، شامل می شود. در برنامه رایگان آموزش فیلمسازی انجمن فیلم جوانان ایران با یک هفته دیگر. ثبت نام تا پنجشنبه 12 آذرماه تمدید شد و آزمون در روز جمعه 13 دی ماه 1401 برگزار می شود.

استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ایلام، کوگیلویه و بویراحمد، گلستان، سمنان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان مشمول این طرح آموزشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید