مهدی آذرپندار رئیس انجمن سینمای جوانان ایران شد

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782294

محمد هزائی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور طی حکمی مهدی آذرپندار را به عنوان سرپرست انجمن فیلم جوانان ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متن تصمیم رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی آذرپندار

نظر به تجربه، دانش و شایستگی جنابعالی، شما را به سمت سرپرست انجمن فیلم جوانان ایران منصوب می کنم. انجمن سینمای جوانان ایران گسترده ترین مرکز آموزش و پرورش کارگردانان جوان و کارگردانان آینده سینمای ایران است. و بستری برای شناسایی و رشد استعدادهای جدید، بازسازی انقلابی سینما، جوان سازی و تغییر در ساختار سینمایی کشور است. از این رو با توجه به نیازها و مقتضیات جامعه مدرن، پرورش نسل جدیدی از فیلمسازان به عنوان پیشتازان توسعه و کمال سینما با بینش، بینش و تجربه جدید یکی از مهم ترین نیازهای سینمای کشور است. تا جریان جدید سینمای انقلاب اسلامی باشد.

آموزش کارگران جوان مطابق با اعلام گام دوم انقلاب، تغییر ساختارهای آموزشی تولید فیلم، بررسی جشنواره های سینمای جوان و فیلم کوتاه تهران، تدوین استراتژی همکاری بین المللی و حمایت عادلانه از جوانان در سراسر کشور، به ویژه مناطق فقیر. و این از اولویت های انجمن سینمای جوان ایران است. انتظار می رود با استفاده از تمامی ظرفیت های علمی، مدیریتی و اجرایی و همچنین نیروهای خلاق، جوان و توانمند در تحقق راهبردهای کلان سازمان سینمایی و برآورده ساختن انتظارات و الزامات و همچنین ارتقای ماموریت ها تلاش کنند. در این زمینه. توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

محمد هزائی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی / آبان 1400

رئیس سازمان سینمایی همچنین از زحمات سیدصادق موسوی در انجمن فیلم جوانان تشکر و قدردانی کرد. مهدی آذرپندار متولد 1368 و فارغ التحصیل از دانشگاه علم و صنعت است. وی به عنوان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه (1376-1376)، عضویت در شورای عالی سیما (98-99، 89-91)، معاون خانه تولید جوان صداوسیما فعالیت داشته است. سیما (97-96) و مدیر مرکز آفرینش‌های هنری سازمان بسیج مستضعفین (1375) در جشنواره‌های مقاومت، ایثار و عمار شرکت کرده و در رسانه‌های مختلف به عنوان منتقد، دبیر و منشی فعالیت داشته است. عضو هیئت تحریریه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید