نتایج دوره هفت ماهه سینمایی انجمن سینمای جوانان زاهدان اعلام شد.


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918667

34 دانش آموز سفر سینمایی خود را آغاز می کنند.

34 نفر آزمون دوره هفت ماهه فیلم انجمن سینمای جوانان زاهدان را گذرانده اند و در قالب دو کلاس 17 نفره وارد دوره فیلمسازی این انجمن می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پوریا خواجه درگی رئیس انجمن سینمای جوانان زاهدان در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: آزمون دوره بلند مدت سینمای انجمن سینمای جوانان زاهدان روز جمعه 13 آذرماه با حضور بیش از 70 داوطلب در آکادمی زاهدان برگزار شد. هنرهای زیبا آزمون و مصاحبه حضوری با 34 شرکت کننده پذیرفته شده است که در قالب دو کلاس 17 نفره وارد دوره فیلمسازی جوانان خواهند شد.


وی افزود: دوره فیلمسازی جوانان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه عدالت آموزشی و فرهنگی امسال برای اولین بار رایگان شد.


خواجه درگی بیان کرد: این دوره 7 ماهه شامل سه مرحله است که گام اول، کارگاه نوبتی، آشنایی با سینما و دوره عکاسی است.

وی ادامه داد: گام دوم شامل کارگاه های آموزشی از ایده تا فیلمنامه، کلاس های کارگردانی، تصویربرداری، نشست ها و بحث های فیلم کوتاه، تدوین، صدابرداری و تدوین و کارگاه های صداگذاری خواهد بود و هنرجویان در گام سوم نیز کارگاه های مستندسازی خواهند داشت. کارگاه های فیلمسازی و فیلمسازی داستانی و گذراندن کارگاه فیلمسازی تجربی.


رئیس انجمن سینمای جوانان زاهدان گفت: این انجمن دوره های آموزشی مختلفی در زمینه تولید فیلم دارد که یکی از آنها دوره بلندمدت است و این دوره به دلیل استقبال زیاد، تنها دوره ای است که آزمون و مصاحبه دارد. .


وی خاطرنشان کرد: افرادی که نمی توانند در دوره بلند مدت شرکت کنند می توانند در سایر مسیرهای آموزشی انجمن زاهدان از جمله دوره های تک دوره ای، سمینارها، دوره های تعاملی، پاتوق هایی که کنکور ندارند، شرکت کنند. دانش و مهارت در زمینه فیلمسازی.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید