آسیب به چرخه آمبولانس های اورژانس منجر به فوت یک کودک 2 ساله شد

آسیب به چرخه آمبولانس های اورژانس منجر به فوت یک کودک 2 ساله شد

روز جدید مرکز اورژانس تهران گفت: در حین انجام ماموریت مبنی بر ایست قلبی یک کودک 2 ساله، نیروهای اورژانس در محل حاضر شدند که به دلیل مجروح شدن فرد ناشناس در چرخه آمبولانس و طولانی شدن مدت زمان، کودک جان خود را از دست داد. فرآیند انتقال در بیمارستان

حوالی ساعت 14:42 دیروز (سه شنبه 24 خرداد 1401) در تماس با مرکز اورژانس 115 تهران، قطع فعالیت قلبی و عروقی دختر 2 ساله به این مرکز اعلام شد. شهید بهشتی را می آورند.

با توجه به شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب برای دختر، نیروهای آمبولانس تهران باید با رعایت اصول ایمنی و تردد سایر وسایل نقلیه، آمبولانس را برای نجات جان بیمار در لاین مخصوص پارک کنند.

تکنسین های اورژانس که با عجله به آدرس کودکی در مشکل برخورد می کنند و با کودکی بی جان مواجه می شوند، بلافاصله وظیفه ذاتی خود را برای نجات جان ها آغاز می کنند و احیای قلبی ریوی را آغاز می کنند.

خوشبختانه عمل احیای این کودک با موفقیت انجام شد و وضعیت وی بهبود یافت، اما زمانی که اورژانس پس از انجام عملیات احیا سعی در انتقال بیمار به آمبولانس داشتند، متوجه شدند که دو چرخ آمبولانس توسط فرد ناشناس آسیب دیده و لاستیک ها پنچر شده است.

با مشاهده این وضعیت، اورژانس درخواست حضور آمبولانس دیگری برای انتقال بیمار کرد و آمبولانس دوم در محل حاضر شد، اما متاسفانه طولانی شدن روند جابجایی به دلیل حادثه منجر به وخامت بیشتر کودک و تلفات جانی شد. . نیروهای اورژانس کاری نمی توانند بکنند.

بر اساس این گزارش، اداره حقوقی مرکز اورژانس تهران در حال رصد پرونده این کودک در دستگاه قضایی است.

دیدگاهتان را بنویسید