آسیب جدی به معابر در بخش رودخانه پس از آخرین بارندگی / خانه های تخریب شده با کمک دستگاه های اجرایی مرمت می شوند

ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804613

سالاری با اشاره به آسیب جدی به راه های مواصلاتی رودخانه پس از آخرین بارندگی ها گفت: خانه های تخریب شده نیز با کمک دستگاه های اجرایی در حال بازسازی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرضا سالاری سرپرست فرمانداری رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: خسارات ناشی از سیل اخیر به وقوع پیوسته است.

وی افزود: متأسفانه بیش از 10 واحد مسکونی به طور کامل تخریب و حدود 40 تا 50 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شد که پس از بررسی ها و طرح شکایت از سوی بنیاد مسکن، تعمیرات آن انجام می شود. همچنین واحدهای مسکونی که قرار است با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته همیاری امام خمینی (ره) ساخته شود، به زودی ساخت این واحدها را آغاز خواهد کرد.

بخشدار رودان گفت: برای رفع مشکلات تعدادی از خانواده هایی که به دلیل کمبود مسکن با مشکل مواجه هستند از جمله وسایل گرمایشی و یخچال، مقرر شد ظرف یک هفته از طریق بسیج تجهیزات مورد نیاز تهیه و تامین شود. گرفتن.

سالاری گفت: متأسفانه سیل اخیر به راه های مواصلاتی شهرستان رودان به ویژه بخش رودخانه خسارات جدی وارد کرده است و در بازدید مدیرکل راهسازی از مسیر مذکور قول اصلاح راه ها را داد. .

وی گفت: در حدود سه روز جاده مشنگی به 20 روستا قطع شد که هم اکنون با راه های پشتیبان بازگشایی شده است اما احداث پل مشنگی خواسته اصلی مردم در قسمت رودخانه است.

انتهای پیام/

.

دیدگاهتان را بنویسید