آشتی طارمی و اسکوچیچ در پشت صحنه

آشتی طارمی و اسکوچیچ در پشت صحنه

مجتبی هورشیدی در خصوص شایعه محرومیت سرمربی تیم ملی در دیدار با عراق و همچنین وضعیت مهدی طارمی مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید.

* در پی گزارش ناظر بازی ایران و لبنان، جلسه کمیته انضباطی فیفا در تاریخ 26 آبان ماه برگزار شد. اسکوچیچ به دلیل نقض ماده 12-12 5000 فرانک سوئیس جریمه شد. این رای در همان روز در فدراسیون فوتبال اعلام شد. ظاهراً وقتی کسی کارت قرمز می گیرد، استراحتی وجود دارد که اسکوچیچ در بازی سوریه نتوانست روی نیمکت بنشیند.

* در همین نامه اعلام شد 30 روز فرصت برای پرداخت جریمه وجود دارد که فدراسیون در همین مدت نسبت به پرداخت آن اقدام کرده است. اسکوچیچ با جریمه و مجازات مشکلی برای نیمکت نشینی تیم ملی مقابل عراق در 7 بهمن ماه ندارد. اسامی همه بازداشت شدگان توسط فیفا روی میز گذاشته شد و رسانه ها او را دیدند. فکر نمی کنم اسکوچیچ مشکلی داشته باشد.

* بعد از نامه ای که در 26 آبان به ما اطلاع دادند، حتی یک نامه هم نیامد تا اینکه نامه مشترکی گذاشتند. اسامی بازداشت شدگان از هر سو و توسط فیفا اعلام شده بود. این اسم اسکوچیچ بود. این احتمالاً همان جلسه حذف ایشان بوده و بازنشر شده است. ما از این بابت خوشحال نبودیم. ما از کمیته بین المللی فدراسیون درخواست کردیم که تحقیق کند. اما چیزی که برای ما مسلم است این است که اسکوچیچ محروم نیست و می تواند روی نیمکت بنشیند. استعلام نهایی را هم دریافت کردیم، اما در صحبتی که با کارشناسانی که در فدراسیون داشتیم، گفتند که جلسه محرومیت برگزار شده و مبلغ 5000 فرانک سوئیس پرداخت شده است و سرمربی مشکلی برای نشستن روی زمین ندارد. نیمکت. اسکوچیچ در حال حاضر در ایران است.

* در مورد اختلاف طارمی و اسکوچیچ هم باید بگویم که این موضوع با درایت و وساطت رئیس فدراسیون حل شد. این دو عزیز تلفنی صحبت کردند. گفتم این مشکل حل می شود و پیچیده نیست. مهدی سرباز این کشور و تیم ملی است. او می خواهد برای تیم ملی بازی کند و مردم را خوشحال کند. تیم ملی و طارمی به هم نیاز دارند.

* طارمی گفت منظورم ضعف زیرساخت های فوتبال ایران است نه ضعف تاکتیکی اسکوچیچ. برگرفته از سخنان طارمی است. موضوع با صحبت های رئیس فدراسیون و این دو مهربان حل شد. اسکوچیچ همچنین اعلام کرد که نام طارمی در لیست او قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید