پشت صحنه دیدار یک ساعته کودک معروف 3 ساله با اسکوچیچ

پشت صحنه دیدار یک ساعته کودک معروف 3 ساله با اسکوچیچ

علیرضا جهانبخش نیمی از فصل را در فاینورد سپری کرد و در این مدت بازی های تاثیرگذاری برای تیم ملی انجام داد. حالا که علیرضا برای استراحت در کنار خانواده به تعطیلات رفته بود، بهترین زمان برای صحبت با او بود.

جهانبخش در ابتدا گفت: کمی دیر به فاینورد پیوستم و تمرینات پیش فصل زیادی را از دست دادم اما سعی کردم با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنم. البته از خودم انتظار بیشتری داشتم. ، باشگاه و بازیکنان بیشتر سازگار شدند و بهتر شدند. شرایط بدنی و فنی خوبی دارم و در مسیر درستی هستم. در سه چهار بازی کمی خوش شانس بودم. چند گل با VAR برگشت و دو، سه بار ضربه های من به تیر دروازه برخورد کرد. البته، ضربات من باید دقیق‌تر باشد، بنابراین دیگر نیازی به فرصت ندارم.»

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای شانس صعود به جام جهانی ادامه داد: باید اتفاقات عجیبی بیفتد تا پیشرفت نکنیم اما تا در لیست قرار نگیریم نمی گویم به جام جهانی رفته ایم. روی کاغذ شانس ما زیاد است اما این نباید باعث شود با ذهنیت دیگری وارد زمین شویم. برای ما واقعا مهم است که با بالاترین نتیجه ممکن به جام جهانی برویم.

وی در خصوص کاپیتان تیم ملی نیز گفت: قبل از من احسان و کریم هستند که به عنوان کاپیتان خوب کار می کنند. با این حال بازوبند کاپیتانی برای من افتخار است اما این مسئولیت من را بیشتر می کند. وقتی روبان نمی زنم تمرکزم بیشتر است اما وقتی مسئولیت تیم در زمین به من سپرده می شود معمولا باید به همه نکات توجه کنم. البته همه بچه های ما کاپیتان هستند و هر کدام قهرمان جام جهانی و جام ملت ها شده اند.

علیرضا در خصوص حل مشکل مهدی طارمی ادامه داد: شاید کسی نداند اما من و حاج صفی و انصاری فرد بیش از یک ساعت با اسکوگیجی درباره ماجرای طارمی صحبت کردیم. ما تمام تلاشمان را کردیم که قبل از این اتفاق نیفتد، اما سوءتفاهمات زیادی وجود داشت، زیرا هر کدام نظر خودشان را داشتند و همین باعث شد سرمربی تیم ملی این تصمیم را بگیرد. این بار اما دو طرف با آغوش باز گفتگو کردند تا سوءتفاهم ها برطرف شود. این مسائل نباید روی تیم ملی تاثیر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید