آشنایی با بهترین شهربازی های تهران + عکس و آدرس


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918737

بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای تخلیه انرژی و گذراندن اوقات فراغت در هر شهری، شهربازی آن است. فرقی نمی کند کودک باشید یا جوان، در هر سنی برای زنده نگه داشتن این حس به یک شهربازی نیاز دارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای تخلیه انرژی و گذراندن اوقات فراغت در هر شهری، شهربازی آن است. فرقی نمی کند کودک باشید یا جوان، در هر سنی برای زنده نگه داشتن این حس به یک شهربازی نیاز دارید.

اگر به تهران سفر می کنید می توانید با اجاره آپارتمان از طریق اسنپ روم به یکی از بهترین شهربازی های تهران بروید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان بگذرانید.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین شهربازی های تهران و فواید آن ها را برای شما به ارمغان بیاوریم اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران بیایید از طریق سایت اسناپروم بیشتر در مورد شما صحبت کنیم.

پارک پروازی پارک تفریحی

این پارک برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است و دارای امکاناتی مانند سرسره بادی، ماشین سپر، قطار شاد کودکان، آکروجت و … می باشد. اگر به تهران سفر می کنید قبل از هر کاری ابتدا خانه ای برای یک روز در تهران اجاره کنید و سپس از این شهربازی جذاب دیدن کنید.

شهربازی برج میلاد

این شهربازی با بازی هایی مانند بانجی جامپ، اسکای واک، جعبه شیشه ای و … بسیار هیجان انگیز و مناسب برای جوانان و بزرگسالان است. توانست طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کند. اگر شما هم به تفریح ​​و هیجان علاقه دارید، بازدید از این شهربازی را از دست ندهید.

این شهربازی که علاوه بر بازی های مذکور دارای بازی ها و امکانات دیگری مانند کافه و رستوران می باشد در سال 1400 به بهره برداری رسید و همه روزه از ساعت 16 الی 24 و در روزهای جمعه و سایر تعطیلات رسمی از ساعت 11 فعالیت می کند. 00 الی 24:00

شما می توانید با اجاره آپارتمان در تهران یا خانه ای در تهران از اسنپ روم اجاره کنید، از این شهربازی جدید و هیجان انگیز دیدن کنید و آدرنالین خون خود را به بالاترین حد برسانید.


c18669f6 9194 4e79 87c0 296593b33c87 خبر خاکستری

شهربازی دریاچه چیتگر

این شهربازی در دریاچه چیتگر واقع شده است و تفریحات منحصر به فردی مانند ماشین برقی، زیپ لاین، هرم هیجان انگیز، پیست پرش، اسکیت هوایی، بازی و اسلات جایزه، پارک وحشت سافاری، کارتینگ، واقعیت مجازی Zawiya، فوتبال صابون، پرواز آسمان، و غیره. حاوی

اگر شما هم به دنبال بازی هایی هستید که در هر شهربازی یافت نمی شود، این شهربازی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؛ مشروط بر اینکه قبل از هر چیز در حال اجاره یک آپارتمان مبله ماهانه در تهران هستید تا بتوانید به این شهربازی یا هر شهربازی در شهر مورد نظر خود مراجعه کنید. زیرا بازدید از تمامی شهربازی های تهران بیش از یکی دو روز زمان می برد و می توانید اقامت خود در این شهر را با کمترین قیمت تجربه کنید و همچنین انتظار اوج لذت و هیجان را از شهربازی های آن داشته باشید .

شهربازی پارک ارم

شهربازی پارک ارم یکی از بهترین و معروف ترین شهربازی های تهران است که دارای 3 شهربازی لونا 1، لونا 2 و لونا 3 می باشد که در این سه مجموعه می توانید بیش از 70 نوع بازی را مشاهده کنید.

اگر بخواهیم نام بازی های این مجموعه را برای شما ذکر کنیم، فهرست بلندبالایی را تشکیل می دهد و نمی توان همه آنها را بیان کرد; بنابراین، اگر می خواهید کامل ترین و در عین حال جذاب ترین شهربازی را تجربه کنید، باید آپارتمانی در تهران یا اجاره روزانه خانه در تهرانبازدید از این شهربازی که بعد از اتوبان شهید ستاری قرار دارد را از دست ندهید.


9e4e7eeb d23b 4404 b0e0 b94ad3bba070 خبر خاکستری

نتیجه

اکنون که با بهترین شهربازی های تهران آشنا شدید، وقت آن است که اسنپ روم را به شما معرفی کنیم.

اسنپ ​​رام از طریق اجاره آپارتمان در تهران و اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران شناخته شده برای بهترین قیمت ها.


سایت اسنپ رام این شرکت زیرمجموعه گروم اسنپ است و چند سالی است که در زمینه اقامتگاه های هتلی و غیرهتلی فعالیت می کند. از مزایای اتاق اسنپ می توان به مواردی مانند پشتیبانی 24 ساعته، نزدیکی به ایستگاه های حمل و نقل، نزدیکی به مکان های مهم شهر، حداقل بودجه رزرو، خدمات عالی و بهداشتی و … اشاره کرد.

شایان ذکر است که شما عزیزان می توانید از طریق قسمت کلوپ برنامه های فوق العاده اسنپ برای رزرو تخفیف بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید