از فعال شدن مجدد شهربازی ها تا معضل شرکت های خدماتی بدون مجوز در کرمانشاه


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817790

رئیس انجمن صنفی شرکت های خدمات رسان کرمانشاه توضیح داد؛

محمدهادی ارباب رئیس اتحادیه شرکت های خدمات رسان استان کرمانشاه به تشریح فعالیت های واحدهای زیرمجموعه این اتحادیه پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی ارباب در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: در ماه های اخیر با کاهش تاج، مردم بار دیگر از شرکت های خدمات رسان استفاده می کنند و فعالیت این اتحادیه ها رونق می گیرد.

وی افزود: شرکت های خدماتی دارای مجوز، نیروهای مورد اعتماد را استخدام می کنند، بنابراین مردم باید برای خدمات نظافتی، حمل و نقل و پرستاری به این شرکت ها مراجعه کنند.

ارباب از فعالیت شرکت های خدمات سایبری بدون مجوز خبر داد و گفت: این شرکت ها از نیروهای غیر ماهر استفاده می کنند و مردم نباید به آنها اعتماد کنند.

وی گفت: در ماه های اخیر برخی افراد تاج گذاری برای گرفتن پرستار به شرکت های خدمات رسان مراجعه کردند اما با فعالیت شرکت های مجازی بدون مجوز فعالیت این گروه با مشکل مواجه شد.

رئیس اتحادیه شرکت های خدمات رسان کرمانشاه گفت: در پی فعالیت شرکت های خدماتی فاقد مجوز حمل کالا، کادر پرستاری و نظافتی شرکت های دارای مجوز با مشکل مواجه هستند.

ارباب با هشدار به مردم نسبت به بی مهارتی نیروهای شاغل در شرکت های خدماتی بدون مجوز گفت: این شرکت ها در واقع پروانه کسب را فتوشاپ کرده و به صورت غیراخلاقی خود را شرکتی دارای مجوز و مجوز معرفی کردند.

وی افزود: مردم برای اعزام نظافتچی، پرستار و باربر نیاز به استفاده از شرکت های دارای مجوز دارند و به راحتی می توان از طریق اتحادیه با شماره تلفن 7231202 یا سامانه 124 در مورد آنها سوال کرد.

ارباب گفت: متأسفانه نمی توانیم شرکت های خدماتی را بدون مجوز مونتاژ کنیم چرا که در فضای مجازی فعالیت می کنند. البته در این زمینه با دادستان مکاتبه کردیم.»

وی گفت: تنها راه جلوگیری از وضعیت فعلی قطع شماره تماس این واحدها از طریق سامانه 118 است تا دیگر نتوانند کار کنند.

رئیس اتحادیه شرکت های خدمات رسان کرمانشاه گفت: پس از فوران تاج در یکی دو سال اخیر واحدهای صنفی تفریحی ورشکست شدند. .

ارباب افزود: با کوچک شدن تاج، شهربازی ها دوباره به فعالیت خود ادامه می دهند. در این راستا از مدیر محترم تقاضا داریم با اعطای وام با سود کم و یا تسهیلات بلندمدت به این واحدها کمک کنند زیرا این واحدها می توانند ادامه داشته باشند.» بدون فعالیت

وی افزود: در زمان فوران تاج، افراد کمتری به استخر و سونا روی آوردند.

ارباب خاطرنشان کرد: رشته ماساژ در حال حاضر فعال نیست و عملا پروانه کسب خود را باطل کرده اند.

وی گفت: آموزشگاه های رانندگی به تازگی وارد اتحادیه شده اند و تعرفه های جدیدی به آنها تعلق می گیرد، اما رکود بازار تاثیر چندانی بر فعالیت آنها نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید