شهربازی کرمانشاه به 195 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910888

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه مطرح کرد؛

شهرام ماهانفر پروژه شهربازی کرمانشاه را نیازمند 195 میلیارد تومان سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده فراخوان جذب سرمایه گذار منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام ماهان فر در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز موضوع پروژه شهربازی را مطالبه مردمی دانست و گفت: شهربازی کرمانشاه به دلیل فرسودگی وسایل شهربازی تعطیل شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه با اشاره به سابقه بیش از سی ساله فعالیت این شهربازی افزود: طبق مصوبه مدیریت «استاندارد» باید تعطیل می شد.

وی با اشاره به اینکه حدود سه سال پیش زمانی که برای جذب سرمایه گذار درخواست شد، خاطرنشان کرد: به دلیل عدم ارزیابی های اساسی سرمایه گذار و همچنین کمبود توان مالی، این پروژه پیشرفتی نداشته و کار آورده شده است. در برابر دادگاه..

ماهان فر افزود: پس از 2 سال و نیم رفت و آمد، دادگاه حکم به عزل سرمایه گذار داد.

وی با بیان اینکه این پروژه به 195 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده فراخوان جذب سرمایه گذار منتشر می شود.

وی با اشاره به سودآوری این پروژه گفت: توسعه طرح ها به گونه ای است که سرمایه سرمایه گذار تا 3 سال آینده بازگردانده می شود.

این مسئول با بیان اینکه سازمان سرمایه گذاری شهرداری با رویکردی جدید وارد این پروژه عمومی شده است، تصریح کرد: در طرح جدید پروژه ای کاملا مدرن و امروزی در سه قسمت تفریحی آبی، سرپوشیده و بیرونی طراحی و توسعه یافته است.

وی با اشاره به اینکه شهربازی کرمانشاه بیش از 13 هکتار است، گفت: امیدواریم سرمایه گذاری متعهد و توانمند مسئولیت این پروژه عظیم و سودآور را بر عهده بگیرد.

باید بگویم؛ شبکه خبری مرصاد اخیرا گزارشی از این مطالبه مردمی منتشر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید