قفل شهربازی کلانشهر کرمانشاه کی شکسته می شود؟!


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910616

پروژه ای که انتظار دارد سرمایه گذاران را جذب کند.

کلانشهر کرمانشاه حدود شش تا هفت سال است که از داشتن شهربازی مدرن برای سرگرمی مردم محروم است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، چند سالی است که کرمانشاه لقب یکی از کلان شهرهای کشور را به خود اختصاص داده است، کلانشهری که تنها از نظر وسعت و جمعیت «بزرگ» است و عملاً فاقد حداقل امکانات و زیرساخت هاست. چون این کلان شهر حدود شش هفت سال است که از داشتن شهربازی برای تفریح ​​مردم محروم است!

در سال های 94 تا 95 که شهربازی کرمانشاه تعطیل شد، در این فرآیند تصمیم به انتخاب سرمایه گذار برای بازسازی این مجموعه فرهنگی تفریحی شد، اما پس از سه سال به دلیل نقص در وظایف و تعهدات محوله، این سفارش لغو شد. مسئولیت سرمایه گذار صادر شد و نوسازی تجهیزات شهربازی کرمانشاه تا امروز بی نتیجه ماند.


f5302528 9009 4385 bce9 120cc70a707b خبر خاکستری



شهربازی کرمانشاه به سرمایه گذاری 170 میلیارد تومانی نیاز دارد

نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز وی از جذب سرمایه گذار برای برخی پروژه های شهری کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: پروژه های سرمایه گذاری رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت و چهره شهر کرمانشاه را تغییر می دهد.

شهردار کرمانشاه افزود: 19 پروژه سرمایه گذاری شامل تله کابین، شهربازی، مجتمع تجاری میلاد، مجتمع تجاری ارگوان، مجتمع سنتی کاوه، پروژه در قالب پسماند و … تعریف شده است. و در این پروژه به جنبه های تلویزیونی، شهری و اقتصادی توجه شده است.

نوروزی با اشاره به پروژه شهربازی کرمانشاه گفت: پروژه شهربازی کرمانشاه یکی از خواسته های مردم است و هدف ما راه اندازی آن به عنوان یک شهربازی مدرن نه تنها در کرمانشاه، بلکه در غرب کشور است. ، و زمین این پروژه بیش از 13 هکتار است که نیاز به سرمایه دارد سرمایه گذاری 170 میلیارد تومان می باشد.


6dfb3348 5545 42db 9cf6 0c2cbbed045b خبر خاکستری


درصدد جذب سرمایه گذار هستیم/ تاریخ اتمام پروژه شهربازی در حال حاضر مشخص نیست

شهرام ماهانفر در گفتگو با مرصادنیوز وی بیان کرد: پس از تعطیلی پروژه شهربازی کرمانشاه که توسط سرمایه گذار قبلی راه اندازی شده بود، در چند ماه گذشته طرح سرمایه گذاری جامع شهربازی را در دو حوزه فنی و مالی تهیه کرده ایم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه افزود: در طرح جدید یک شهربازی کاملا مدرن و مدرن در سه قسمت تفریحی آبی، تفریحی در فضای باز و سرپوشیده علاوه بر تمامی امکانات و تجهیزات لازم پیش بینی و طراحی شده است.

وی گفت: این بسته سرمایه گذاری که اخیرا توسط سازمان تنظیم شده است، با اخذ مجوز به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.


549147b9 14d8 4800 800f ba54169e6e35 خبر خاکستری

ماهانفر افزود: تمام تلاش ما بر این است که توانمندترین سرمایه گذار را برای این پروژه جذب کنیم که بتواند تمام استانداردهای یک پارک موضوعی مدرن را اجرا کند.

وی در خصوص زمان اجرای این پروژه گفت: می توان با جذب سرمایه گذار و رعایت مراحل قانونی، تاریخ اتمام پروژه را پیش بینی کرد; اگر سرمایه گذار سر کار برود حدود دو سال طول می کشد.

من گزارش میدم مرصادشهربازی کرمانشاه در مرکز شهر قرار دارد و از طرفی رودخانه قره سو را در کنار خود دارد و همین عوامل این مکان را به مکانی مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

آیا سرمایه گذار توانمندی برای این پروژه فرهنگی و تفریحی پیدا می شود؟ به امید اینکه با انتخاب درست سرمایه گذار، تنها شهربازی این کلانشهر دوباره جان بگیرد.

قابل توجه است؛ شهربازی کرمانشاه بیش از 30 سال قدمت دارد و راه اندازی آن به سال 1368 برمی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید