معرفی شهربازی های تهران

ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۹
کد خبر: 1922734

اگر در حال مطالعه و جستجو در مورد جاذبه های کرج و مواردی از این دست هستید، فراموش نکنید که این مقاله را تا انتها بخوانید و با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از تفریحات جالب و هیجان انگیز بسیاری از افراد شهربازی است. تهران شهربازی های زیادی دارد که در این مقاله می خواهیم شما را با تعدادی از آنها آشنا کنیم. اگر تقریبا دیدنی های کرج و شما در حال مطالعه و جستجوی چنین مطالبی هستید، فراموش نکنید که این مقاله را تا انتها بخوانید و با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

یکی از مواردی که در انتخاب شهربازی در تهران باید به آن توجه کرد، موقعیت مکانی و نحوه دسترسی به آنهاست. اگر می‌خواهید در این مورد تحقیق کنید، بهتر است بعد از اینکه از خود پارک‌های موضوعی مطلع شدید، نقشه را بدانید مترو تهران و ایستگاه های اتوبوس را چک کنید. توضیحات خود را با معرفی یکی از شهربازی های محبوب و معروف شهر آغاز می کنیم.

سرزمین عجایب

یکی از شهربازی های تهران که مسافران و ساکنان تهران علاقه زیادی به آن دارند، سرزمین عجایب است. سرزمین عجایب یکی از معروف ترین شهربازی های سرپوشیده تهران است و احتمالا یکی از اولین انتخاب های مسافران و ساکنان برای تفریح ​​در تهران است. یکی از ویژگی های خوب و جالب شهربازی سرمین عجایب شعبه های مختلف آن در نقاط مختلف شهر است.

این امر دسترسی مسافران و ساکنان تهران را به راحتی امکان پذیر کرد. یکی از معروف ترین شعبه های سرمین عجایب شهربازی است که در طبقه آخر پاساژ تیراژه قرار دارد. بیش از 300 بازی مختلف برای سنین مختلف در این شعبه از شهربازی سرزمین عجایب قرار داده شده است. برای دسترسی به تیراژه مال و شعبه سرمین عجایب در این منطقه باید به بلوار اشرفی اصفهانی و قبل از پل شهید همت مراجعه کنید.

پارک تفریحی فون لند

یکی دیگر از شهربازی های معروف تهران که مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان قرار می گیرد، شهربازی فون لند است. اگر در شمال شرقی شهر تهران قرار دارید و می خواهید تفریح ​​و هیجان بی نظیری را تجربه کنید، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما شهربازی فان لند خواهد بود. شهربازی Fun Land در مرکز خرید سه طبقه Almas Hervey واقع شده است.

image 20230109183017 2 خبر خاکستری

این شهربازی یکی از بهترین شهربازی های منطقه است. شهربازی سرپوشیده Fun Land بازی های متنوعی را برای سنین مختلف ارائه می دهد و شبی رویایی را برای شما و خانواده تان تضمین می کند. یکی از ویژگی های خوب این مرکز تفریحی، وجود سرگرمی ها و بازی های مختلف برای کودکان و بزرگسالان است. برای دسترسی به شهربازی فان لند کافی است به میدان هروی تهران بروید تا از مرکز تفریحی فان لند در طبقه سوم تا پنجم مرکز خرید الماس هروی دیدن کنید. اگر به دنبال دیدنی های کرج و تهران هستید حتما در مورد شهربازی ها تحقیق کنید.

شهربازی چمران

یکی از شهربازی های تهران که طرفداران زیادی دارد، شهربازی چمران یا بولینگ عبده است. دنیای بازی چمران فعالیت خود را از سال 1342 آغاز کرد. این شهربازی در 1500 متر مربع مساحت دارد و انواع بازی و سرگرمی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. سینمای هفت بعدی، ترن هوایی، فایربال، هاکی روی میز، شبیه ساز هواپیمای نظامی و فریزبی از جمله تفریحات منحصر به فرد این مکان برای کودکان و بزرگسالان است. با مترو تهران و صدر به راحتی به شهربازی چمران دسترسی خواهید داشت.

شهربازی ارم

یکی از قدیمی ترین شهربازی های تهران شهربازی ارم است که از سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرده است.شهربازی آرام توسط فردی به نام رحیم علی خرم تاسیس شده است و همین امر باعث شده تا برخی آن را با نام پارک خرم بشناسند. شهربازی ارم مکان بزرگی است و سه شهربازی لونا شامل پارک های یک تا سه می باشد. لونا پارک 1 یک زمین بازی ایده آل و مناسب است. اگر می خواهید بزرگسالان هم از بازی ها استفاده کنند، بهتر است به شهربازی لونا پارک ۲ و ۳ بروید. باغ وحش و دریاچه قایق‌سواری و ماهیگیری نیز مکان‌هایی هستند که می‌توانید در پارک تفریحی ارم به آن‌ها برسید. مجتمع ارم در کیلومتر 4 اتوبان تهران کرج واقع شده است. اگر می خواهید به یکی از دیدنی های کرج و تهران بروید، دیدن شهربازی ارم را فراموش نکنید.

image 20230109183017 3 خبر خاکستری

شهربازی تیراحه ۲

یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران مرکز خرید تیراژه است. شعبه دوم تیراژه مال در شرق تهران و همچنین محل قرار گرفتن شهربازی تیراژه 2 است که برای دسترسی به این شهربازی باید به بزرگراه امام علی (ع) بروید. مرکز خرید و شهربازی نزدیک مترو تهران هستند و می توانید در کنار مترو مدنی آنها را ببینید. این مجموعه دارای تجهیزات خوبی است که روز خوبی را برای شما، در کنار دوستان یا خانواده ایجاد می کند. Motor Course، Carousel، Airhali و Kiddie Train از بازی ها و سرگرمی های مناسب در شهربازی Circulation 2 هستند.

آخرین کلمه

شهربازی ها یکی از اولین گزینه ها برای بازی های سرگرم کننده و مهیج در تهران و بسیاری از شهرها هستند. در این مطلب به تعدادی از شهربازی های تهران نگاهی انداخته ایم و توضیح مختصری در مورد آن ها داده ایم. شهربازی های دیگری نیز در تهران وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. شهربازی امیر در نظام آباد، شهربازی هوراپارک در جنت آباد جنوبی، شهربازی برج میلاد، شهربازی روبوکیدها، شهربازی دریاچه چیتگر و سرزمین شگفت انگیز پارک نهج البلاغه از شهربازی های تهران هستند که حتما باید از آنها دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید