نبود استاندارد مشکل تعطیلی شهربازی پنج ساله سبزوار/ وعده بازگشایی تا پایان تیرماه


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843111

در زمان های شلوغ آمیخته با فضای مجازی امروز، یافتن مکانی برای تفریح ​​سالم و ساعتی در کنار خانواده فرصتی برای رفع خستگی کار و اضطراب ذهنی با عواطف سالم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; در روزگار شلوغ و آمیخته با فضای مجازی امروز، یافتن مکانی برای تفریح ​​سالم و ساعتی در کنار خانواده فرصتی است تا خستگی ناشی از کار و اضطراب روحی را با احساسی سالم از تن و سر درک کنیم.


شهربازی ها فضاهایی هستند که از نظر ساختاری بسیار توانایی این مهم را دارند و شاید بتوان این مجموعه ها را تنها مکان هایی دانست که همه ویژگی های ایجاد یک هیجان سالم در کنار سرگرمی را دارند، همین شهربازی ها هستند.


شهر سبزوار با حدود 300 هزار نفر جمعیت نیز از این قاعده مستثنی نیست.


در اوایل سال 94 فضای خالی شهربازی قدیمی سبزوار با حضور بانوان سبزواری پر شد و شهربازی جدیدی با فضایی بهتر، بزرگتر و جذابتر در جوار شهدای گمنام شهر احداث و ساخته شد.


پس از ساخت این مجموعه و آغاز به کار آن با همکاری شهرداری سبزوار و بخش خصوصی که در همان سال به ارزش حدود 25 میلیارد ریال انجام شد، بخشی از کمبود فضا برای تفریح ​​و زندگی شهری در سبزوار بود. جبران کرد.


متأسفانه پس از تنها شش ماه فعالیت، شهربازی که مقصدی برای تفریحات سالم و تفریحات خانوادگی بود، تعطیل شد که البته در همان زمان با اعتراضاتی مواجه شد، اما به مرور زمان گرد و غبار فراموش شد که در آن زمان زمانی که با قیمت بالا به بهره برداری رسید.


پس از پیگیری خبرنگاران از مجموعه های شهری و کارکنان آن زمان، این مدت به خوبی پیش نمی رود و هر بار دلایلی مانند تجهیزات غیراستاندارد موجود را دلیل تعطیلی این مجموعه عنوان می کنند. مجموعه ای که روزانه چند صد کودک و بزرگسال با بیان سر و کار دارد و شش ماه به راحتی کار می کند و مجوز دریافت می کند بی پاسخ مانده است.


سوال دیگر این است که چگونه این مجموعه پس از 5 سال هنوز بلاتکلیف مانده و استهلاک زمان به تجهیزات آن اضافه می شود.


اما این بار مدیریت شهری جدید با پیگیری های صورت گرفته قول بازگشایی شهربازی زمین را برای روشنایی تابستان امسال داده است.


هلیلی درینی مدیرعامل سازمان مناطق سبز شهرداری گفت: شهربازی سبزوار که افتتاح می شود اواخر تیرماه بازگشایی می شود.


وی ادامه داد: قرارداد با سرمایه گذار منعقد شده و سرمایه گذار پس از تعمیرات اساسی و اخذ مجوزهای لازم نوع، باید تا پایان تیرماه سال جاری شهربازی را به بهره برداری برساند.


هلیلی درینی تاکید کرد: 20.6 درصد بلیت فروشی شهرداری سبزوار مشمول این قرارداد می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید