اولویت توسعه مجتمع های گردشگری و شهربازی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزت الله ضرغامی بر لزوم تامین فضای کار برای مردم تاکید کرد و اظهار داشت: عواملی مانند راستی آزمایی نباید مانع از فعال شدن مردم در طرح های گردشگری شود.

و افزود: در این مملکت هرکس صلاحیت دارد باید با صدقه کار کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بخشی دیگر از سخنان خود، محلات را از جایگاه ویژه ای در کشور و استان مرکزی دانست و اظهار داشت: محلات از نظر گل و گیاه به عنوان پایتخت محسوب می شود.

ضرغامی با بیان اینکه همه زیبایی ها در شهرستان محلات جمع شده است اظهار داشت: در واقع ظرفیت یک تجارت بزرگ خدماتی، اقتصادی و صادراتی در این شهرستان مهیا است.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی محلات علاوه بر این موقعیت ها دارای ارزش است و به دلیل موقعیت مکانی آن، هر فردی که به استان مرکزی سفر می کند باید از محلات نیز بازدید کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط شاد و نشاط آور به ویژه «خانواده محور» برای استفاده سالم از این محیط ها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکانات خوبی از سوی وزارت فرهنگی ارائه می شود. میراث در زمینه سرگرمی از تبصره 18.

ضرغامی تصریح کرد: در صورت تامین زمین مناسب هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه انجام می شود و بر این اساس هم زمین و هم امکانات لازم را با استثنائات مختلف ارائه می کنیم.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های ما در دوره جدید وزارت میراث فرهنگی بحث مجموعه های گردشگری، شهربازی ها، امکانات، تفریح ​​و نشاط مردم است.

به گزارش فارس، بازارچه صنایع دستی نیم ور محلات با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح شد. این بازار محصولاتی مانند میناکاری، سنگبری، مصنوعات چوبی، بافندگی سنتی و غیره را عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید