اولویت با رویدادهای فرهنگی در سواحل با استفاده از ظرفیت نهادهای متولی / لزوم توسعه ورزش های مرتبط با دریا در راستای گسترش صنعت گردشگری


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882780

وزیر کشور گفت: اولویت انجام فعالیت های فرهنگی در سواحل با ظرفیت نهادهای مسئول است اما در عین حال باید با متخلفان برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، احمد وحیدی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل گیلان رسیدگی به دغدغه های مردم دولت سیزدهم را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: سالانه چندین میلیون ایرانی به سواحل متصل می شوند و رضایت آنها از این بابت بسیار ارزشمند است. ما.”

وی با اشاره به فراهم بودن فرصت های طبیعی گردشگری در گیلان، افزود: فرصت های گردشگری در کنار ظرفیت های مردمی یکی از مطلوب ترین مزیت های این استان است.

وزیر کشور ارتقای سطح رفاه و تقویت معیشت مردم را از اهداف اجرای طرح آزادسازی سواحل برشمرد و گفت: تلاش های صورت گرفته در جهت افزایش رفاه و سلامت مردم و… سواحل گیلان موثر است و در این راستا به همت و بسیج سرمایه برای سفر ایمن نیاز است و از دریا سود می بریم.

وی بر لزوم صدور بیمه بی نام در سواحل تاکید کرد و گفت: باید با صدور بیمه نامه بی نام و همچنین بیمه نجات غریق تلاش شود تا میزان مصدومیت در سواحل کاهش یابد.

وزیر کشور بر افزایش نشاط اجتماعی سواحل تاکید کرد و افزود: افزایش سطح نشاط اجتماعی علاوه بر تاثیر مثبت بر سواحل باعث افزایش اعتماد عمومی به مسئولان نیز می شود.

وحیدی همچنین بر برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد و گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در سواحل با استفاده از ظرفیت متولیان امر در اولویت است اما در عین حال باید با هنجارشکنان برخورد شود.

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت های بی شمار و بکر در بستر دریا گفت: باید از سرمایه گذاران حوزه ساحلی استقبال کرد.

وحیدی همچنین با تقدیر از اقدامات انجام شده در مدیریت استان گفت: اقدامات گیلان برای مدیریت بهینه آب موجب شده تا برنج شلتوک از چرخه کشت خارج نشود و این یک الگوی موفق در کشور است.

وی همچنین بر لزوم بهره برداری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری در واحد برنج تولیدی تاکید کرد.

وی بر لزوم راه اندازی نهضت برای حل معضل زباله تاکید کرد و گفت: برای حل معضل زباله باید جهشی انجام شود.

وزیر کشور همچنین بر لزوم توسعه ورزش های مرتبط با دریا برای گسترش صنعت گردشگری در منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید