مهر 6 شهربازی در تهران

مهر 6 شهربازی در تهران

رورنو حسن فرح بخش، معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان تهران از پلمب 6 شهربازی بی کیفیت در تهران خبر داد.

معاون ارزیاب انطباق اداره کل استاندارد استان تهران گفت: در اجرای طرح کنترل تابستانی مراکز تفریحی استان تهران، بازرسان استاندارد 6 شهربازی نامرغوب را پلمب کردند.

حسن فرحبخش معاون ارزیاب انطباق اداره کل استاندارد استان تهران گفت: پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در پارک های مسکونی مهر و ندایی اسلامشهر، رایلند و خانه روشن شهرری، زنگ فونساف در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی. با توجه به آبفای تجهیزات تفریحی بدون پروانه بهره برداری واقع در این مکان ها اقدام کرد.

وی گفت: در حالی که کلیه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی، تله‌راه و مراکز تفریحی آبی مشمول استانداردهای اجباری هستند، در صورت عدم اقدام مالکان و بهره برداران وسایل تفریحی پلمپ شده به ویژه در مراحل استانداردسازی و اخذ پروانه کار معتبر، آنها را رعایت کنند. پرونده برای رسیدگی قضایی ارسال می شود و دادگاه ها ارسال می شود و این اداره کل هیچ گونه اغماضی در زمینه امنیت شهروندان نخواهد داشت.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان تهران بیان کرد: در چهار ماهه امسال یک هزار و 453 تاییدیه استاندارد تجهیزات تفریحی در استان تهران صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید