آغاز آموزش گسترده نیروهای اوکراینی توسط ایالات متحده

بر اساس این گزارش، ژنرال میلی که قصد دارد روز دوشنبه از میدان آموزشی Grafenwoehr آلمان بازدید کند، گفت که نیروهای تحت آموزش چند روز پیش اوکراین را ترک کردند.

وی افزود که آلمان مجموعه کاملی از تسلیحات و تجهیزات برای استفاده آنها دارد. در حال حاضر، پنتاگون از اعلام تاریخ دقیق شروع آموزش خودداری می کند.

هدف از آموزش تسلیحات ترکیبی افزایش مهارت‌های نیروهای اوکراینی است تا آنها آمادگی بیشتری برای شروع یک حمله یا مقابله با تشدید حملات روسیه داشته باشند. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه با استفاده از توپخانه، وسایل نقلیه زرهی و نیروهای زمینی ترکیبی، واحدهای خود را، چه گروهان و چه گردان، بهتر حرکت دهند و هماهنگ کنند.

میلی روز یکشنبه به دو خبرنگاری که با او به اروپا سفر کرده بودند، گفت: آموزش پیشرفته – همراه با مجموعه ای از تسلیحات جدید، توپخانه، تانک ها و سایر وسایل نقلیه که هدف آنها اوکراین است – برای کمک به نیروهای این کشور برای بازپس گیری قلمرو است. ، کلید خواهد بود.

وی افزود: این حمایت برای اوکراین بسیار مهم است تا بتواند از خود دفاع کند. و امیدواریم بتوانیم در کوتاه مدت این کار را انجام دهیم.”

وی تاکید کرد که هدف این است که سلاح و تجهیزات به اوکراین تحویل داده شود تا نیروهای تازه آموزش دیده بتوانند قبل از بهار از آنها استفاده کنند.

این برنامه آموزشی در حالی انجام می شود که نیروهای اوکراینی در شرق استان دونتسک، جایی که ارتش روسیه مدعی است کنترل شهر کوچک معدن نمک سولدارسکا را در دست دارد، با نبردهای سنگین روبرو هستند. اوکراین اصرار دارد که نیروهایش همچنان در این منطقه می جنگند. اگر نیروهای مسکو کنترل سولدار را به دست بگیرند، می توانند به شهر بزرگتر باخموت، جایی که ماه ها درگیری در آن ادامه دارد، نزدیک تر شوند.

روسیه همچنین روز شنبه حملات موشکی بزرگی را از جمله در کیف، شهر خارکف در شمال شرقی و شهر دنیپرو در جنوب شرق اوکراین انجام داد. تعداد کشته شدگان یک ساختمان مسکونی در اثر این حملات به 30 نفر رسید.

میلی گفت که می‌خواهد مطمئن شود که آموزش طبق برنامه پیش می‌رود و در صورت نیاز به هر چیز دیگری، و همچنین مطمئن شود که آموزش با تحویل تجهیزات مطابقت دارد.

این برنامه شامل آموزش کلاس درس و کار میدانی خواهد بود که با واحدهای کوچک شروع می شود و به تدریج گسترش می یابد تا واحدهای بزرگتر را نیز شامل شود. سپس به یک تمرین رزمی پیچیده‌تر ختم می‌شود که کل یک گردان و یک واحد ستادی را گرد هم می‌آورد.

تمرکز ایالات متحده تاکنون بر تامین نیازهای فوری نیروهای اوکراینی در میدان نبرد، به ویژه نحوه استفاده از مجموعه وسیعی از سیستم‌های تسلیحاتی غربی که به داخل کشور می‌آیند، بوده است.

ایالات متحده پیش از این به بیش از 3100 سرباز اوکراینی نحوه استفاده و نگهداری از تسلیحات و تجهیزات دیگر، از جمله هویتزر، خودروهای زرهی و سیستم موشکی توپخانه ای بسیار متحرک به نام HIMARS را آموزش داده است. کشورهای دیگر نیز در مورد سلاح هایی که ارائه می دهند آموزش دیده اند.

سرتیپ نیروی هوایی، پت رایدر، سخنگوی پنتاگون، ماه گذشته گفت که این طرح برای آنهاست که سطح پیشرفته‌ای از آموزش جمعی را دریافت کنند تا بتوانند عملیات تسلیحات ترکیبی مؤثر انجام دهند و در میدان نبرد مانور دهند.

میلی گفت که ایالات متحده این نوع آموزش را قبل از تهاجم روسیه در مارس گذشته در آنجا ارائه کرده است. اما با شروع جنگ، گارد ملی ایالات متحده و نیروهای عملیات ویژه که در اوکراین آموزش دیده بودند، کشور را ترک کردند. برنامه جدید که توسط هفتمین فرماندهی اروپا-آفریقا ارتش ایالات متحده اجرا می شود، ادامه کاری است که آنها قبل از تهاجم انجام می دادند.

دیدگاهتان را بنویسید