آغاز اسکن «لبخند احسان» در محلات کم برخوردار مازندران/ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به ساکنان منطقه شهید آهنگری میاندورود.


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866402

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مازندران اعلام کرد؛

رضا هادیان از راه اندازی و راه اندازی لبخند احسان برای توانمندسازی محله های کم برخوردار حاشیه مازندران خبر داد و گفت: امروز در گام اول این پویش، خدمات دندانپزشکی رایگان به 300 نفر از ساکنان محله شهید آهنگری میانورد ارائه می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سیدرضا هادیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه پویش لبخند احسان در منطقه شهید آهنگری میاندورود اظهار داشت: کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این راستا طی بازدیدی که با مدیران ادارات استانی و شهرستانی میاندرود در محله فقیر نشین شهید آهنگری داشتیم، مقرر شد چندین اقدام موازی انجام شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از مازندران خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات در دستور کار، بهسازی و ساماندهی محله، شناسایی خانواده های نیازمند و افراد متوسط ​​جامعه از دستگاه ها و دستگاه های خدمات رسان و بحث ارائه رایگان است. خدمات.

c978f86b 7377 4958 8565 e60b17bd91e7 خبر خاکستری

هادیان ادامه داد: امروز پویش با نام احسان اسمایل در منطقه آهنگری میاندورود آغاز شد. در این پویش خدمات دندانپزشکی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مشارکت کادر اجرایی فرمان امام و مرکز بهداشت میاندرود به گروه های هدف ارائه می کنیم.

وی گفت: تمامی دستگاه ها در این پویش کار می کنند و تقسیم کار مورد نظر بر اساس برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مازندران با اعلام اینکه این طرح به زودی در سایر نقاط استان نیز اجرا می شود، گفت: حدود 300 نفر در این محله زندگی می کنند و قابلیت خدمات رسانی به 15 طرح روزانه را دارد.

fc85f3b8 7468 47b9 8102 419c0e6db1ac خبر خاکستری

علی طالبی فرماندار میاندورود نیز گفت: بنا به دستور استاندار مازندران با توجه به مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر و پس از بازدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی معاون عمرانی استاندار از بخشداری آهنگری میاندورود؛ با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طرح لبخند احسان در این محله آسیب پذیر اجرا شد و لبخند رضایت را بر لبان ساکنان آن نشاند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در منطقه آهنگران میاندورود افزود: برنامه ریزی ما برای رفع محرومیت محله آهنگر در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام می شود. در مجموع 80 خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته مددکاری و بهزیستی، اهدای بسته های زندگی، ارائه خدمات درمانی و … قرار گرفتند.

c999e620 647e 4d74 acfe 87837a7c1390 خبر خاکستری

نماینده عالی دولت در میاندورود گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی منطقه و شهرستان مشغول به کار هستند و من به طور مرتب از این محله بازدید می کنم و بلافاصله تمام برنامه ها را برای پایان دادن به این ممنوعیت دیرینه یکی پس از دیگری اجرا می کنیم.

گفتنی است بر اساس طرح توانمندسازی بخشداری برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، بهداشتی و کارگری در مناطق کم برخوردار حاشیه شهرها مشاهده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید