آغاز ثبت نام برای نمایش عمومی کارتون “لوپتو”


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908572

ثبت نام اکران مردمی انیمیشن «لوپتو» از تولیدات مرکز انیمیشن سوره به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی از طریق سایت اکران مردمی ekranmardomi.ir آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علاقه مندان با توجه به اهمیت حمایت از تولید ملی به ویژه کودکان که موضوع اصلی این فیلم است می توانند برای اکران فیلم «لوپتو» در شهرهای بدون تلویزیون از طریق این سامانه ثبت نام کنند. وب سایت ekranmardomi.ir و با شماره 02142795050 تماس گرفته و با امکاناتی که دارند به مکان هایی مانند مساجد، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، فرهنگسراها و به ویژه مدارس نمایش دهید.



اکران مردمی انیمیشن «لوپتو» از ۲۰ آبان ماه همزمان با سینماهای کشور آغاز شد.



انیمیشن «لوپتو» که در سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بخش فیلم‌های بلند سینمای ایران نیز حضور داشت، با شخصیت‌های بامزه‌اش می‌تواند برای کودکان جذاب باشد.



این فیلم برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است، اما به طور خاص، کودکان مخاطب هستند. در کل فضای فیلم به گونه ای است که بچه ها و خانواده ها می توانند با هم فیلم را تماشا کنند. «لوپتو» مضمونی طنز و موسیقایی دارد. و فضای مفرح جذابی را برای مخاطبان و کودکان کشور ایجاد می کند.



داستان این فیلم یک موضوع مشترک در رابطه با حمایت از تولید ملی دارد و البته در این انیمیشن چند موضوع اصلی وجود دارد که یکی از آن‌ها ساخت اسباب‌بازی است که مادران آن‌ها را برای فرزندان خود ساخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید