آغاز حضور نمایندگان شیرجه ایران در کمپ تمرینی کمیته المپیک آسیا


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890155

اردوی آمادگی شیرجه جوانان کمیته المپیک آسیا با حضور نمایندگانی از ایران به میزبانی مالزی از امروز (دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمپ آموزشی شیرجه کمیته المپیک آسیا در تاریخ 14 تا 21 آگوست 2022 (23 تا 30 مرداد 1401) در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.

سام واجیر به عنوان غواص و شهنام نظرپور به عنوان نماینده مربیانی که بر اساس نظر کمیته فنی شیرجه برای شرکت در این اردوی آموزشی معرفی شدند روز شنبه (22 مرداد 1401) و امروز (دوشنبه) تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کردند. اولین روز شرکت در این دوره بود. همچنین امید حدیقی که از سوی کمیته فنی شیرجه به عنوان نماینده داور برای حضور در این اردو انتخاب شده بود، روز چهارشنبه (26 مرداد 1401) به جمع دیگر نمایندگان ایران خواهد پیوست.

در این اردوی آموزشی که هدف از برگزاری آن ارتقای سطح مربیان غواصی است، حدود 30 غواص با استعداد از کشورهای ایران، کره، قطر، چین تایپه، قزاقستان، عراق، لبنان، سریلانکا، بنگلادش، تایلند، مالزی و سنگاپور شرکت کرده اند. پیدا کردن استعدادهای غواصی مراحل و سازماندهی دوره داوری بین المللی شیرجه زیر نظر کمیته المپیک آسیایی است.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، شرکت کنندگان در این دوره با حضور در کلاس های تئوری صبح و عصر در استخر و سالن آموزش غواصی زیر نظر اساتیدی از کشورهای سوئد، استرالیا، چین و مالزی با دانش روز جهانی غواصی آشنا می شوند. .



دیدگاهتان را بنویسید