آغاز زودهنگام راهسازی زمستانی مازندران/ 350 راهدار در جاده ها مستقر شدند

ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785971

عباسعلی نجفی گفت: راهداران مازندران همه ساله در فصل زمستان عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند اما امسال با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان 350 راهدار در حال حاضر در 22 ایستگاه راهداری استان مستقر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباسعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل زمستان امسال در استان، عملیات راهداری زمستانی امسال یک ماه زودتر با حضور 350 راهدار در قالب 33 گروه ثابت و سیار انجام شد. و 22 پاسگاه در جاده های استان.
وی با اشاره به وجود 3 هزار و 700 کیلومتر راه برفگیر و 300 گردنه 700 کیلومتری در جاده های مازندران، افزود: امسال 250 دستگاه ماشین آلات راهداری در عملیات راهداری زمستانی استفاده می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: و در تابستان امسال تجهیزات راهداری به ویژه برف روب، برف روب، نمکدان، گریدر، لودر، بولدوزر و ماشین آلات کمکی این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی آماده می شود.
نجفی میانگین عمر ناوگان راهداری مازندران را حدود 30 سال اعلام کرد و گفت: تامین سالانه بیش از 30 هزار تن نمک (بیش از حد انتظار)، شن تا ذوب و یخ زدگی جاده ها از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و راهداری کشور است. حمل و نقل یک استان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و اداره کل هواشناسی استان علاوه بر استفاده از اطلاعات نرم افزاری هواشناسی جاده ای آخرین اطلاعات و تغییرات را در اختیار این اداره کل قرار می دهد. راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران.
نجفی خاطرنشان کرد: راه های مازندران با کمک 45 دوربین نظارت تصویری به صورت آنلاین رصد و کنترل می شود و 78 دستگاه تردد شمار و 10 تابلوی پیام برای انتقال اطلاعات لازم به مصرف کنندگان در جاده های استان نصب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید