۱۰۵۰ پایگاه و ۱۲ هزار نیروی راهدار؛ مهیای خدمات‌رسانی در طرح زمستانی راه‌های کشور

هزار و 50 پایگاه راهداری، 12 هزار راهدار و 9 هزار و 600 تجهیزات راهداری آماده خدمت رسانی به طرح راهداری زمستانی کشور هستند.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رانندگی رضا اکبری معاون راهداری سازمان در جریان اجرای طرح زمستانی راهداری کشور گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 150 دستگاه ماشین آلات سنگین را برای ارائه خدمات بهینه در طرح زمستانی به ناوگان فعال خود در حوزه راه اضافه کرده است.

وی با اشاره به اضافه شدن 200 دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر تا پایان امسال گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سال آینده 500 دستگاه دیگر به ناوگان فعال حوزه راه اضافه می شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آماده سازی نزدیک به 1050 پایگاه راهداری در کشور خبر داد و ادامه داد: در این پایگاه ها بیش از 600 هزار تن شن و نمک ذخیره سازی شده تا به خدمات رسانی و بازگشایی محورها در سطح کشور اقدام شود. طرح زمستانی .

اکبری افزود: 12 هزار نیروی راهداری در این پایگاه ها مستقر هستند و با توجه به شرایط جوی به مسافران و رانندگان خدمات رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: نزدیک به 9 هزار و 600 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین آماده خدمت رسانی به حدود 120 کانون برف در سطح محورهای مواصلاتی کشور هستند.

قائم مقام سازمان گفت: در سال های اخیر 850 دوربین مداربسته پوشش دهنده تصاویر جاده ها نصب شده است که امسال به 1000 دوربین در حال ارتقاء است و در سال آینده به این تعداد اضافه می شود.



آیا این خبر مفید بود؟