آغاز عملیات بازگشت حج از پنجشنبه / اعزام از جده و مدینه


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882082

رئیس عملیات حج شرکت فرودگاه ها و هوانوردی ایران گفت: پروازهای رفت و برگشت حجاج از روز پنج شنبه 2 تیرماه آغاز و تا جمعه 16 مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا رستمیان در گفت وگویی درباره عملیات پرواز برگشت حجاج در کشور گفت: پروازهای برگشت زائران از روز پنجشنبه سوم تیرماه جاری آغاز و تا روز جمعه 16 مردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: پروازهای خروجی زائران از 18 فرودگاه کشور از جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام می شود و پروازهای رفت و برگشت نیز به این فرودگاه ها انجام می شود.

رئیس عملیات حج شرکت فرودگاه ها و هواپیمایی ایران ادامه داد: در این مدت 39 هزار و 600 زائر در 162 پرواز به خانه خدا اعزام شدند که پروازهای برگشت نیز به همین تعداد خواهد بود.

رستمیان ادامه داد: در پروازهای 23 تیر بازدیدکنندگان تبریز و کرمانی به کشور باز می گردند و بعدازظهر همان روز پرواز برگشت به فرودگاه امام خمینی (ره) خواهیم داشت.

وی گفت: آخرین پرواز برگشت حجاج 16 مرداد ماه به فرودگاه زاهدان خواهد بود.

رستمیان گفت: در 5 روز اول پروازهای برگشت زائران از جده و در روزهای بعد از مدینه به کشورمان بازخواهند گشت.

رئیس عملیات حج شرکت فرودگاه ها و هوانوردی ایران افزود: امسال تمامی پروازهای حج توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد و شرکت هواپیمایی سعودی در پروازهای حج ما شرکت نکرد و میانگین تاخیر پروازهای ما حدود یک ساعت بود. به این دلیل است که تمامی پروازها توسط ایران ایر انجام می شود و دارای امتیاز مثبت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید