اعزام زائران با 8 پرواز به جده و مدینه منوره


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877223

زائران در نهمین روز از اعزام از چهار فرودگاه بین المللی امام خمینی، شهید سلیمانی اهواز، شهید بهشتی اصفهان و شهید دستغیب شیراز با هشت پرواز به مدینه منوره و جده اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمازگزاران بیت الله الحرام 30 خردادماه با 8 پرواز از چهار ایستگاه هوایی تهران، خوزستان، اصفهان و شیراز خارج شدند.

امروز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه های جده و مدینه منوره، دو پرواز از فرودگاه اصفهان به مدینه منوره و دو پرواز از فرودگاه اهواز به مدینه، دو پرواز از فرودگاه شیراز به فرودگاه جده انجام می شود.

در نهمین روز از حرکت نمازگزاران بیت الله الحرام، دو پرواز از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود. اولین پرواز ساعت 2:10 امروز با شماره پرواز 1720 از تهران به مقصد مدینه انجام شد و پرواز دوم ساعت 20:15 با پرواز شماره 1724 امشب عازم جده خواهد شد.

پیروان بیت الحرام استان اصفهان امروز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله بهشتی عازم سرزمین وحی می شوند. و تا 10 دقیقه دیگر امروز با شماره پرواز 1738 به مدینه پرواز می کند.

نمازگزاران بیت الله الحرام نیز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از استان خوزستان اعزام خواهند شد. 40 دقیقه در شب با شماره پرواز 1728 خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هما، نمازگزاران بیت الحرام استان فارس نیز امروز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب اعزام می شوند که اولین پرواز حجاج ساعت 8:25 صبح امروز، پرواز 1734 به فرودگاه جده خواهد بود. ارسال می شود و دومین پرواز از این استان ساعت 19 امروز با شماره پرواز 1736 به مقصد فرودگاه جده حرکت می کند.

به گفته رستمیان، مسئول عملیات حج در فرودگاه های ایران و یک شرکت ناوبری هوایی، اعزام زائران استان های کرمان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و زنجان به پایان رسید و تا ساعت 8 صبح 30 خردادماه، 8 هزار و 795 زائر از اصفهان، اباز اعزام شدند. فرودگاه های اهواز، بنار کرمان مشهد و زنجان به سرزمین وحی اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید