آغاز مذاکرات استقلال با انتخاب نکونام به عنوان خط دفاعی

یکی از دغدغه های جواد نکونام در نقل و انتقالات خط دفاعی استقلال. پس از فسخ یک طرفه قرارداد رافائل سیلوا، آبی ها با آرمین سهرابیان مدافع گل گهر به توافق رسیده و او را به خط دفاعی رساندند.

تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند با استقلال تا حدودی خیال نکونام را راحت کرد اما با توجه به اینکه سرمربی آبی ها نظری درباره تمدید قرارداد عارف غلامی ندارد، باید حداقل یک مدافع دیگر به جمع آبی ها اضافه شود.

گزینه اصلی جواد نکونام برای خط دفاعی استقلال ایمان سلیمی است. این مدافع 27 ساله که سال گذشته در مس رفسنجان حضور داشت و سابقه بازی در گل گهر سیرجان و تراکتورسازی را نیز در کارنامه خود دارد، مورد توجه نکونام قرار دارد و اکنون با قطعی شدن جدایی گلامی صحبت های جدی در حال انجام است.

مدیران استقلال قصد دارند به زودی با سلیمی به توافق برسند و این بازیکن را به خدمت بگیرند. سلیمی پیشنهادهای دیگری از لیگ برتر دارد اما به نظر می رسد جدی ترین گزینه داخلی استقلال باشد و باید دید نتیجه مذاکرات آینده چه خواهد شد.

اگر استقلالی ها ایمان سلیمی را بیاورند، خیال نکونام در خط دفاعی تا حدودی راحت می شود. هرچند سرمربی استقلال از مدیران این باشگاه هم خواسته تا رافائل سیلوا را بازگردانند و باید دید چه اتفاقی می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید