آغاز پروژه ده ساله مسکن شهری اهواز


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812084

دهه مسکن شهری به عنوان نقطه شروع طرح «شهر زیبای اهواز» برای ارتقای چشم انداز شهر و آمادگی شهر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی رسما آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، رضا امینی شهردار اهواز در مراسم افتتاحیه دهه خانه تکانی شهر در حاشیه خیابان ساحلی اهواز گفت: اهواز سال هاست که از وضعیت نظافت و خدمات عمومی رنج می برد. برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و در این راستا دهه خانه شوک شهر با حمایت شهروندان آغاز شد.

وی افزود: طرح دهه جابه جایی منازل آغاز فصل جدیدی در زیباسازی شهر، حذف زباله های بصری، رفع معضل زباله و مشکلات زیست محیطی اهواز است.

شهردار اهواز با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی و شهری در این پروژه، ادامه داد: موفقیت شهرداری، موفقیت همه قوا است، پس بسیج همه امکانات برای تغییر چهره شهر و شروع تبدیل به اهواز است.

امینی گفت: محوطه سازی شهری، جمع آوری سگ های ولگرد، ترمیم جداول شکسته، حذف نخاله های بصری، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر، خط کشی معابر، محوطه سازی، ساماندهی برخی مشاغل مانند زباله گردها و بازارهای غیررسمی، ساماندهی اتحادیه ها، تعمیر معابر و روشنایی معابر با هماهنگی سایر دستگاه های سرویس دهی و فعال سازی تاسیسات آبی در سطح شهر از جمله اقدامات شهرستان در این طرح است.

این طرح که به طور رسمی از 9 اسفند آغاز شده و تا 19 اسفند ادامه دارد، تمامی سازمان ها و شهرداری های مناطق هشت گانه اهواز را در بر می گیرد.

شهرداری اهواز برای اجرای طرح «شهر زیبای اهواز» که با اجرای دهه مسکن شهری آغاز شده و تا سال آینده ادامه دارد، 500 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید