پرداخت تسهیلات قانون تولید و عرضه مسکن آغاز شد/ قطار نهضت ملی مسکن از زنجان آغاز شد.

ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801572

مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت اولین تسهیلات طرح ملی ترافیک مسکن به پروژه 540 بلوکی زنجان خبر داد و پیشرفت آن را 20 درصد عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، محمود شایان گفت: قرارداد پرداخت سقف تسهیلات تولید و ساخت مسکن نهضت ملی مسکن در زنجان برای 540 واحد مسکونی. تکمیل و اولین قسط بانک مسکن برای این پروژه پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: برای تکمیل بلوک ها تسهیلات به پیمانکار پرداخت شد.

وی با اعلام اینکه پروژه 540 واحدی زنجان هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: این پروژه پیش از این در طرح ملی مسکن 100 میلیون تن تسهیلات به ازای هر واحد دریافت می کرد که با افزایش سقف تسهیلات به 350 میلیون تن افزایش یافت.

به گزارش شایان، طرح 540 واحدی زنجان یکی از طرح های طرح اقدام ملی مسکن بود که هم اکنون توسط طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود و همچنین به تسهیلات طرح ملی نهضت مسکن تجهیز شده است.

با تصویب افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در شورای پول و ابلاغ بانک مرکزی، بانک ها متعهد شدند سالانه 20 درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند. همچنین بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، متراژ مسکن در طرح نهضت ملی برای تهران 450 میلیون تن، شهرهای بالای یک میلیون و 400 میلیون تن، مراکز استان ها 350 میلیون تن و غیره تعیین شده است. شهرها 300 میلیون تومان و روستاها 250 میلیون تومان.

همچنین جزئیات پرداخت پلکانی تجهیزات به تناسب پیشرفت فیزیکی به شرح زیر است: در مرحله فونداسیون 10 درصد، در مرحله سقف اسکلتی 40 درصد، در مرحله سفت کاری 25 درصد و 25 درصد پرداخت می شود. % در نازک کاری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید