آغوش رایگان یک خواسته سیاسی نیست، بلکه پایان بشریت است


ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910075

ذوالنور گفت: دانشجویان دختر وارد دانشگاه می شوند و به آغوش رایگان می پردازند. این از دست دادن تمام بشریت است. این یک خواسته سیاسی و اقتصادی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در شورای اسلامی در جلسه یادواره شهدای جهاد سازندگی قم که شامگاه 28 آبان ماه در شهر قم برگزار شد. سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس گفت: شهادت امری ماورایی است. ذهن ما توانایی درک مقام و منزلت شهدا و ارزش ولایت را ندارد لذا امر شهادت به معامله مهم و بزرگی تشبیه می شود که معمولاً نام مالک و فروشنده در معامله آمده است. اسناد و مدارک، اما در امر شهادت خریدار در ابتدا مطرح می شود که همان خداوند صاحب ارواح و فروشندگان مؤمنان هستند.

فرمود: می گویند اگر مردم باطنشان را می دیدند بدنشان را دفن نمی کردند. خداوند باطن و بیرون را می شناسد و با رگ گردن به مردم نزدیک است. چنین خدایی جان شهدا را خواهد خرید.

ذوالنور گفت: در معامله شهادت چیزی برای مؤمن باقی نمی ماند و هر چه دارد به خدا تقدیم می کند و این زندگی زیر تیغ شمشیر فروخته می شود و خداوند بهشت ​​را کالایی دانسته است. وجود دارد، جز در بهشت ​​نباید فروخته شود.

نماینده مردم قم در شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا نیازی به یادگار و مجالس ندارند، بلکه باید یاد شهدا باشیم، یادگار شهدا رحمت الهی است که ما نمی بینیم.

ذوالنور افزود: رزمنده ای که تصمیم به جهاد می گیرد خداوند او را از آتش آزاد می کند، از مقام شهید همین بس که وقتی بر زمین افتاد و جان داد، خداوند آن روح پاکی را که پاکی از خود به جا گذاشت، رحمت کند. بدن.طبق روایات یک شهید شفاعت 70 نفر می شود در برخی روایات 7 هزار نفر نیز شفاعت می کنند.از مظلوم ترین شهدای دفاع مقدس شهدای جهاد سازندگی هستند.همه را خادم می دانستند. مردم.

نماینده مردم قم گفت: نیروهای جهاد سازندگی قبل از عملیات، حین عملیات و بعد از عملیات کار کردند و در دریای خطر بودند. وقتی دشمن بمب‌ها را پرتاب کرد، رزمندگان متوجه شدند و پناه گرفتند، اما رزمندگان جهاد سازندگی در سیبل دشمن بودند و لودرها و بولدوزرها کاملاً در دید دشمن بودند.

وی افزود: بزرگترین فداکاری را رزمندگان جهاد انجام دادند و اگر امروز اندکی از آن فداکاری در بین عده ای وجود داشت، وضعیت کشور اینگونه نبود. امروزه شورش ها و شورش ها همه این ارزش ها را هدف قرار می دهند. شعارها شورش اقتصادی و سیاسی نیست. در این اغتشاشات دشمن، ولی فقیه را هدف قرار داده است.

نماینده مردم قم در شورای اسلامی افزود: اگر ولایت فقیه نبود دولت های مختلف با افکار مختلف منحرف می شدند و چیزی از انقلاب باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر وارد دانشگاه می شوند و به آغوش رایگان می پردازند. این از دست دادن تمام بشریت است. این یک خواسته سیاسی و اقتصادی نیست. کسی که فریاد آغوش مجانی می دهد نمی تواند نسل جهاد و شهادت و انسانیت را تربیت کند. مساجد و قرآن ها را سوزانده، هدف اصلی اینها اصل دین است، چون می دانند مدرسه ای که شهادت دارد اسارت ندارد. شهادت در مکتب شهدا نیز وجود دارد.

ذوالنور ادامه داد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و نمی توان منکر آن شد. هر کس آن را انکار کند کور است. مردم با اغتشاشات همراهی نکردند. درست است که آنها مشکلات اقتصادی دارند، اما قاتل و یاغی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: شهید آرمانعلی وردی به ظالمانه ترین شکل شکنجه شد و به شهادت رسید تا رهبر دین را آزرده کند اما این کار را نکرد. امروز راه جهاد باز است. بر خون شهداست، پدران و مادران شهدا و خانواده شهدا اولین کسانی هستند که از مشکلات کشور غمگین هستند زیرا جان عزیزانشان را در راه این کشور دادند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید