آقای استاندار چرا هنوز از بانیان شرایط فعلی استفاده می کنید؟

ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797728

علیرغم تمایل مردم به سرنگونی سران دولت روحانی، همچنان با خیالی آسوده و در سایه غفلت کارکنان دولت و با انفعال برای رسیدن به اهداف دولت سیزدهم بر کرسی قدرت تکیه می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، نکته جالب اینجاست که بسیاری از مردم و نیروهای دلسوز و انقلابی در اقصی نقاط کشور پیگیر این اتفاقات هستند و دغدغه جدی حضور مردمی با ویژگی های دولت قبل و حتی در برخی استان های فقیر از جمله کردستان و می خواهند آنها را تغییر دهند.

دولت سیزدهم در چهار ماهی که با شعار «ایران مقتدر و سرافراز» سکان کشور را در دست گرفته است، انتصاباتی را در عرصه های مختلف در سطح کشور انجام داده و در برخی سمت ها تغییری نکرده است.

کندی اقدام استاندار کردستان در انتصاب کارمندان و تشکیل کابینه دولتی در استان مردم را از وعده های کارمندان منصرف می کند.

استاندار کردستان در برخی انتصابات اقداماتی انجام داده است که حتی در دولت روحانی نیز بی سابقه بوده و از افرادی استفاده کرده است که همسو با سیاست های دولت روحانی در یک دهه گذشته بوده و اکنون در کابینه کردستان قدرت را در دست دارند. رنگ ها و این اقدام با نارضایتی نیروهای انقلابی مواجه شد.

در این میان این سوال مطرح می شود که آیا با حضور مدیران دولت روحانی می توان برنامه های دولت اصلی را پیش برد؟

این نگرانی ها به حدی جدی است که آقای رئیسی اخیراً خطاب به مردم لرستان تاکید کرده است که نباید از بنیانگذاران وضع موجود استفاده کرد.

این توصیه رئیس دولت سیزدهم هنوز مورد توجه استاندار کردستان قرار نگرفته و با انتصاباتی که در این مدت انجام داده هیچ دلسوزی و هدایت نادرستی از خود نشان نداده است.

در صورت تداوم این روند بدون شک اسماعیل زارعی کوشا وارد گرداب بزرگتری از باچمن مرادنی خواهد شد و فرصت طلبان کردستان بیش از دولت دوازدهم از دستگاه اجرایی دولت سیزدهم سوء استفاده خواهند کرد.

بی توجهی استاندار به توصیه های دلسوز کردستان و فعالان اصولگرا که در سال های 96 و 1400 برای جلب نظر آقای رئیسی تلاش می کنند، یکی از نقاط ضعفی است که زارعی کوشا در این دوره کوتاه مدیریت استان نشان داد، کردستان که در ماه های آینده برای آقای رئیسی مشکل ساز خواهد بود. او و علاوه بر اپوزیسیون سنتی; او همچنین با مخالفان جدیدی از جناح خودش مواجه خواهد شد که از عملکرد دولت ناامید شده اند و این حامیان جدید اپوزیسیون دولت حاکم ممکن است تأثیر بیشتری بر افکار عمومی بگذارند و مانع پیشرفت اسماعیل زارعی کوشا در کردستان شوند. بزرگتر ایجاد کنید.

از حبت ساعدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید