آقای ستاره زیر میز با پرسپولیس به توافق رسید

آقای ستاره زیر میز با پرسپولیس به توافق رسید

چندی پیش رضا درویش در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان در خصوص پرونده های باشگاهی مانند رادوشوویچ گفت: فکر می کنم تا یکی دو هفته آینده به پرونده رادوشویچ رسیدگی شود.احتمالا من و حسینی از روابط بین الملل باشگاه هستیم. به دادگاه CAS خواهد رفت. ما باید مدارک جدیدی را که قبلاً پرداخت کرده ایم و او تکذیب کرده است، بگیریم. همچنین قانون می گوید اگر در زمان عقد قرارداد با باشگاه دیگری امضا کرده باشد، بدون شک از کل مبلغ قرارداد کسر می شود. ما به دنبال این هستیم که این حقوق از دست رفته را به ملت و هواداران پرسپولیس به خزانه پرسپولیس برگردانیم. اگر لازم باشد یک وکیل بین المللی داریم که می توانیم از آن استفاده کنیم.

پس از چند روز و در حالی که شایعه شده بود رضا درویش برای شرکت در دادگاه رادوشوویچ ایران را به مقصد سوئیس ترک می کند، گزارش شد که وی از این سفر منصرف شده است. در همین رابطه عنوان شد که باشگاه پرسپولیس ابتدا برای رضا درویش مدیرعامل باشگاه و امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل ویزای سوئیس صادر کرده بود اما مسائل مربوط به سفر ناموفق مدیرعامل باشگاه باعث شد تا درویش به سوئیس برود. ignore او و حسینی را مأمور رسیدگی و دفاع از این پرونده می کنند.

با این حال ماجرای اصلی به قانون عجیب فدراسیون جهانی فوتبال برمی گردد. ظاهرا فیفا فقط از طریق واریز به حساب بازیکنان از باشگاه ها پرداخت می کند. یعنی شنیده ایم اگر باشگاهی مثل پرسپولیس به هر شکل و ترتیبی حتی با گرفتن امضا به رادوشویچ پول نقد بدهد، از نظر فدراسیون جهانی فوتبال غیرقابل قبول است!

شاید بوژیدار رادوشوویچ نیز با این قانونی که امروز روی میز گذاشته است آشنا باشد. حتی رسید! مدافع سابق پرسپولیس می گوید: پولی که از پرسپولیس بدهکارم حق خانواده ام است، بیش از 5 سال در کشور دیگری تمرین کردم و بازی کردم تا برای آنها پول بگیرم. من اصلا نمیتونم تخفیف بدم

حالا این دروازه بان کروات پول نقدی که دریافت کرده را قبول نمی کند و او را کتک می زند! مدیران باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای باید تحت هر شرایطی یا بدهی این دروازه بان کروات را بپردازند یا با او تسویه حساب کنند چرا که پرونده رادو برای همیشه در CAS نمی ماند!

دیدگاهتان را بنویسید