زیر میز آقای سبک المپیک / چگونه فیل شما ناگهان هند را دوست داشت؟

اگرچه دعوتنامه کمیته ملی المپیک برای 6 نفر منتخب کمیته ورزشکاران ارسال شده بود، اما گزارش هایی مبنی بر شیطنت برخی از قهرمانان سابق به گوش می رسید که باعث دخالت و مزاحمت آنها برای ایجاد اختلال در بازی شد.

یک سری از قهرمانان سابق بوکس که از بوکس دور مانده اند و در هیات انتخاب ورزشکاران عضویت ندارند، درخواست بازنگری در اسامی دارند و این در شرایطی است که انتخابات کمیته ملی المپیک نزدیک است و سوال اینجاست که چرا باید چنین درخواستی شود. در این لحظه ساخته شود

سال گذشته افرادی مانند بهداد سلیمی، زهرا نعمتی، حمیده عباسعلی، میتبی عابدینی، محمد باقری معتمد و سجاد گنج زاده از سوی کمیسیون به عنوان نمایندگان ورزشکاران معرفی شدند که اصلا مشخص نیست چرا برخی به دنبال تغییر در این زمینه هستند. در آستانه انتخابات و می خواهند زیر میز بزنند.

در راس معترضان نام یکی از محترم ترین مردم ایران است که بارها نشان داده است که منافع شخصی اش بهتر از منافع شخصی است! این همان پیشینه ای است که سایر اعضا را دچار تردید کرده است که هدف از درخواست این بررسی، انتخاب افراد جدید برای بهره برداری از انتخابات است؟ 6. صدای ورزشکاران در انتخابات بسیار مهم است و باید از معترضان بپرسید که چرا در ماه های گذشته به فکر بازنگری در لیست کمیسیون ورزشکاران نبودید و اکنون که انتخابات نزدیک است می خواهید تغییر کنید. این لیست بگذار مردم را ببخشد. وای، فکر دومی نکنیم و ذهنمان را به این نقطه نرسانیم که دستانی پشت پرده هستند که می خواهند قوانین را خم کنند و بازی را آنطور که می خواهند تغییر دهند، غافل از اینکه دوست و رفیقت در این کار بازنده خواهند شد. این به این معنی نیست که شما برنده خواهید شد! این موضوعات بسیار مورد بحث است و توصیه می شود به گونه ای قدم بردارید که یک حاشیه دیگر به تمام تنش هایی که از پایان دوران قهرمانی تان داشته اید اضافه نشود.

دیدگاهتان را بنویسید