پرستویی خطاب به «جبلی»: هنرمندان دوست ندارند شما و امثال شما را ببینند

پرستویی خطاب به «جبلی»: هنرمندان دوست ندارند شما و امثال شما را ببینند

پرویز پرشتوی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در واکنش به پیمان جبلی رئیس صدا و سیما درباره قطع ارتباط برخی از هنرمندان مشهور با صدا سیما گفت که آنها نمی خواهند تو و امثال تو را ببینند چون به مردم احترام بگذار.”

دو روز پیش سخنان پیمان جبلی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شد که وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت برخی از برنامه سازان و شخصیت ها به تلویزیون گفت: بالاخره وقتی این فرد در برنامه ای حاضر شد، او مخاطبان زیادی برای خودش داشت. اسمش می آمد، نمایش با خودش مخاطب می آورد… خب حالا لگد به نظام، مردم و اعتقادات خودش زد. نمکدان را لگد زد، نمک را ریخت و نمکدان را شکست… سپس جبلی این سوال را مطرح کرد که انتظار داری من بروم و از خدا بخواهم که پیش تو بیاید تا سخنران شوم؟

پس از انعکاس گسترده اظهارات پیمان جبلی مبنی بر عدم حضور برخی چهره های شاخص و سرشناس تلویزیون که به ذکر نام عادل فردوسی پور در رسانه ها تعبیر شد، روابط عمومی صدا و سیما اعلام کرد که وی نامی از یک نفر نبرده است! اما آن روابط عمومی ها توضیح ندادند که منظور جبلی چه کسی است؟

واکنش پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها این دو چهره سرشناس و سرشناس دنیای مجازی که پست های مهمی هم داشتند هر روز بدتر از دیروز مردم را به خنده و پشیمانی وا می دارند. تبدیل شدن به آنها نیز یک ویژگی مشترک است. در گوش این دو نفر پنهانی نیست که بگوید: آقایان، پست های با وقار و استراحت را رها کنید و اینقدر آبروریزی نکنید، ایرانی ها مردم بزرگ و فهمیده ای هستند. مثلا در مورد میرسلیم در 9 ماه گذشته باید یادتان باشد که گفتند چرا زمان لید اینقدر طولانی است؟ (پسر خودش هم شریک آزاد منافقین است و مشغول ساخت و ساز است) یا مثلا می گفتند: 206 با لندکروز فرقی ندارد! رئیس صداوسیما در پاسخ به سوالات دانشجویان در خصوص فعالیت صداوسیما پس از قطع همکاری برخی چهره ها توضیح داد:
اول از همه، ما باید با شخصیت ها و افرادی که با فرهنگ، تاریخ و مردم کشور خود قطع رابطه کرده اند، قطع رابطه کنیم. ما هیچ تعارفی نداریم. آنها دیگر نمی خواهند باشند، نمی خواهند. بسیاری از مردم به طور کلی از دیدن چهره خود متنفرند، نه اینکه فقط از آنها متنفر باشند، مردم نیز از دیدن چهره این افراد متنفرند.

خب آقای پیمان جبلی کاملا اشتباه می کنید. هنرمندان جماعت یا به قول شما چهره ها هر چه دارند از مردم دارند. هنرمند بدون مردم هنرمند نیست، اگر هنرمندان ارتباط خود را با صدا و سیما قطع کرده اند، نمی خواهند چهره شما و امثال شما را ببینند، یعنی به مردم احترام می گذارند و اتفاقا شما هم هستید. دلیل عدم حضور آنها در رادیو و تلویزیون مردم نمی خواهند شما را ببینند. فراموش کرده ای که برادرت در مورد تو چه چیزی نگفته است؟ علاوه بر این، رادیو و تلویزیون ملک شخصی شما نیست، شهرت هنرمند در رادیو و تلویزیون نیست که مثلاً شما رئیس آن هستید. رادیو و تلویزیون متعلق به مردم، هنرمندان و روشنفکران است، حالا شما مراقب آنها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید