آقای لیگ یک؛ تو مدیون استقلال هستی نه استقلال!

آقای لیگ یک؛  تو مدیون استقلال هستی نه استقلال!

ادموند اختر، مهاجم سابق استقلال از شرایط این روزهای استقلال و اضافه شدن کاوه رضایی به ترکیب و همچنین مسائل مربوط به تیم ملی می گوید.

بر چه اساسی ساپینتو این همه مهاجم داشت؟

مهاجم نه چندان دور استقلال درباره حضور کاوه رضایی در جمع بازیکنان استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و همیشه در کورس قهرمانی بوده است. او سال گذشته پس از سال ها قهرمان شد و با تیم مدیریتی قوی خود و البته مربیگری فرهاد همه هواداران را خوشحال کرد. بنابراین چنین تیمی نیازی به سقوط چندانی نداشت، اما نمی دانم بر چه اساسی این همه مهاجم جذب کرد.

پدر دوست دارد خودنمایی کند

وی در ادامه افزود: سرمربی استقلال قطعا در این مورد نظر خودش را دارد. حضور سجاد شهبازادا، پیمان بابایی و کاوه رضایی که هر سه از کیفیت خوبی برخوردار هستند، قطعا به قدرت هجومی استقلال می افزاید. سجاد و کاوه قبلا در استقلال بوده اند و بابایی که تازه به استقلال آمده قطعا می خواهد خودش را مثل مهره های دیگری که به استقلال می آید نشان دهد.

حسین زاده بازیکن لیگ بود حالا مدعی است!

وی در خصوص انتقال حسین زاده به باشگاه شارلوا بلژیک خاطرنشان کرد: حسین زاده گفت من خودم را ثابت کردم و ایمانم به استقلال پرداخت شد و حالا می روم! منظورم آقای حسین زاده بود! بعد از سقوط از لیگ یک به استقلال آمدی! نمی دونم چطوری بعدش به ذهن مربی رسید و شانس با تو یار بود! اما هر اتفاقی بیفتد استقلال تو را بزرگ کرد نه اینکه استقلال را بزرگ کردی! اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباه هستید و مطمئن باشید هر چه زودتر حضورتان در لیگ بلژیک به پایان می رسد و به لیگ ایران بازمی گردید.

اخراج اسکوچیچ یک بزدلی محض بود

بازیکن سابق فوتبال کشور درباره ابقای دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی نیز به ما گفت: جایگزینی اسکوچیچ ناجوانمردی محض بود. شاید وقتی از حضورش در راس کادر فنی تیم ملی صحبت می کرد من خودم مخالف آمدنش بودم اما وقتی تیم ملی در خطر حذف از جام جهانی بود اسکوچیچ آمد و از 10 امتیاز 12 امتیاز گرفت. و تیم ما ارزان ترین مربی تاریخ را دارد و سریع ترین فرم ممکن به جام جهانی رفت. از یک مربی چه انتظاری داریم؟

مربی 20 میلیون دلاری هم به تیم ملی کمکی نمی کند

وی ادامه داد: می خواستیم اسکوچیچ را جایگزین کنیم تا چه کسی در سه بازی جام جهانی بازی کند؟ اگر یک مربی 20 میلیون دلاری برای تیم ملی بیاوریم، فیفا در این مدت کوتاه 8 روزه کاری برای ایران نمی تواند بکند. پس بهتره با این اسکوچیچ به دنیا بری. چون واقعا حق اوست که تیم ایران را به جام جهانی برساند پس باید در جام جهانی روی نیمکت همین تیم بنشیند.

تیم ایران با یک و نیم ستاره صعود نمی کند

اختری در خصوص میزان موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: هر تیم فوتبالی در جام جهانی باید ستاره های زیادی داشته باشد. این مهم ترین عامل در رده بندی یک تیم در جام جهانی است. اما تیم ملی ما فقط یک و نیم ستاره دارد. تنها ستاره کامل ما مهدی طارمی است که در یک تیم اروپایی فوتبال بازی می کند. نیمه دیگر سردار آزمون است که هنوز در لورکوزن کاری نکرده است. بقیه فوتبالیست هایی که در شارلوا، ماریتیمو، بلگراد و… بازی می کنند اصلا مهم نیستند. چون این تیم ها نسبت به تیم های لیگ برتری ما ضعیف تر هستند. کسانی که در تیم های قطری هستند که لیگ اول ایران محسوب می شوند و اصلا قابل شمارش نیستند. بنابراین با این تیم حتی اگر آنچلوتی، گواردیولا و دیگر مربیان بزرگ دنیا را بیاوریم، اتفاق خاصی برای ما نمی افتد.

دیدگاهتان را بنویسید