آقای گلی استقلالی است، مراقب ستاره پرسپولیس

آقای گلی استقلالی است، مراقب ستاره پرسپولیس

با پایان یافتن جشن قهرمانی، بازیکنان پرسپولیس در میان جمعیتی که بیرون ورزشگاه منتظر بودند تا به فرودگاه دشتناز ساری برسند، سوار اتوبوس شدند، غافل از اینکه ماجراهای زیادی در انتظارشان بود.

تعقیب و گریز شبانه

بازیکنان پرسپولیس با نزدیک شدن به فرودگاه ساری متوجه حضور هوادارانی شدند که منتظر ورود آنها به میدان فرودگاه بودند و در میان تشویق شبانه هواداران خود وارد فرودگاه شدند و سپس راهی محل برگزاری مسابقه شدند. پس از ورود اولین اتوبوس قرمز رنگ کاروان نساجی مازندران، آنها نیز وارد فرودگاه شدند و دقایقی بعد دومین اتوبوس پرسپولیس از راه رسید.

کایدی چه کرد؟

علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، میلاد سرلک و عیسی الکتیر پس از دریافت بلیط هواپیما به نمازخانه فرودگاه رفتند تا کمی استراحت کنند در حالی که علیرضا بیرانوند خبرنگاری را دید و از مهدی کایدی پرسید چند شکایت وجود دارد؟ در دقایقی مانده به زمان پرواز، بازیکنان و کادر فنی نساجی مازندران با حضور در این فصل حضور قرمزپوشان را به آنها تبریک گفتند. در همین حین رضا جعفری بازیکن نساجی در گوشه ای مشغول صحبت با مهدی ترابی بود.

خسته نباشی علی آقا

افشین پیروانی پس از ورود به سالن به سراغ علیرضا حقیقی و دیگر بازیکنان نساجی رفت و به آنها گفت خسته نباشید خدا رحمتشان کند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم گوشه سالن نشسته بود و با موبایلش مشغول بود که در این بین یکی از هواداران پرسپولیس هر از گاهی به سراغش می آمد و از او می خواست که عکس یادگاری بگیرد و او هم بلند شد. و مودبانه به درخواست هواداران پاسخ داد و پاسخ مثبت داد.

وای گل زدی

سرانجام ساعت 23 و 50 دقیقه شامگاه پنجشنبه هواپیمای حامل کاروان نساجی و پرسپولیس از روی زمین بلند شد و راهی تهران شد. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس مانند پرواز روز گذشته روی صندلی های سمت راست و اعضای باشگاه نساجی مازندران روی صندلی های چپ نشستند. در پرواز کوتاه ساری به تهران، اکثر بازیکنان با تلفن همراه خود مشغول بودند، اما در دقایقی قبل از فرود هواپیما، علیرضا حقیقی از جای خود بلند شد و به سمت سیدجلال حسینی رفت و از سروش رفیعی که در کنارش نشسته بود، خواست تا تلفن همراه خود را بردارند. بلند شو تا دقایقی با کاپیتان سابق پرسپولیس صحبت کند. حقیقی در آن گفتگو ضمن مرور خاطرات خود با سیدجلال به سراغ میلاد سرلک دیگر بازیکن پرسپولیس که روی صندلی مقابلش قرار داشت، از کیفیت ضربه چالش برانگیز او که منجر به گل شد، تمجید کرد.

شخصیت را وارد کنید

هواپیمای حامل تیم قهرمان پس از نیم ساعت پرواز وارد فرودگاه مهرآباد شد و زمانی که اعضای تیم برای جمع آوری اثاثیه خود به سالن رفتند با اعضای تیم آلومینیوم اراک در حال بازگشت از اهواز به تهران مواجه شدند. خطاب به یحیی گل محمدی و تبریک به خاطر قهرمانی در این فصل.

مطالب مرتبط: عکس گل محمدی در تمجید از سخنان رذیله مهدی رحمتی!

انگیزه هواداران

اگرچه کاروان پرسپولیس در ساعات اولیه بامداد جمعه وارد تهران شد اما این دلیلی برای عدم استقبال هواداران این تیم از تیم قهرمان نبود. پرسپولیسی ها وقتی متوجه حضور هواداران در خارج از سالن فرودگاه شدند تصمیم گرفتند یکی یکی سالن را ترک کنند تا برای رفتن به خانه زودتر به پارکینگ فرودگاه برسند اما این تصمیم برای هواداران هم جواب نداد. که منتظر ورود قرمزها بودند. نه با آنها عکس یادگاری می گرفتند، نه به عبور قرمزها اهمیت می دادند.

دیدگاهتان را بنویسید