آقای گلی من نه. دریا نوردی مهم است

آقای گلی من نه.  دریا نوردی مهم است

ملوان با نتیجه دو بر صفر شهرداری آستارا را شکست داد و با زدن یکی از گل های حمید کاظمی در صدر جدول لیگ دسته اول ماندگار شد. این هفتمین گل او برای ملوان در این فصل بود.

وی درباره این دیدار به خبرنگار ما توضیح داد: خدا را شکر سال جدید را بعد از دو سال در حضور تماشاگران عزیز با بردی شیرین آغاز کردیم. در آن دو سال برای این تیم هر کاری کردند. با اینکه نتوانستند به استادیوم بیایند اما از همه نظر از ما حمایت کردند و دیروز هم خیلی هیجان زده آمدند و ما موفق شدیم هدیه خوبی به آنها بدهیم.

وی در مورد گلی که در این بازی با سر به ثمر رساند این نظر را دارد: این تلاش بچه ها بود و گل زدن وظیفه من است. باید زودتر گل می زدیم اما با پاس خوب مهدی مومنی توانستم تیم را به ثمر برسانم. به دست هیچ کودک یا کارمندی آسیب نرسانید. بالاخره قبل از تعطیلات و باخت پارس جنوبی جو تیم غمگین بود اما توانستیم دور هم جمع شویم و خدا را شکر با این برد بچه ها از نظر روحی بالا رفتند.

این بازیکن درباره آبروریزی هواداران ملوان گفت: من چون در جریان بازی بودم خیلی متوجه این مشکل نبودم اما از تماشاگران فهیممان خواستم فحش ندهند و نگفتند. از همه تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند.»

کاظمی در خصوص اینکه حریف اعلام کرد گل دوم ملوان ناسالم بوده است، گفت: من روبه روی او بودم اما به نظر می رسد کمک داور توپ را از روی خط دید و کارشناسان باید ببینند که گل است یا خیر. فکر نکن داور او را دید، اما کمک داور دید که او از خط عبور کرد، اعلام شد و بعد کمی درگیری پیش آمد.

بازیکن ملوان درباره برتری این تیم و اینکه صعودشان تقریبا قطعی است، اظهار کرد: صعود هنوز قطعی نشده است، بالاخره باید تمام تلاشمان را بکنیم تا از 11 بازی آینده جلو برویم و امتیاز بگیریم، پارسال وقفه رخ داد. اما امیدوارم امسال هم این روند ادامه داشته باشد و بچه های ملوان جایگاه خودشان را خوب بدانند که چقدر زحمت کشیده اند و تلاش کرده اند تا به اینجا برسند. خدای نکرده این موقعیت را به راحتی از دست ندهیم. فکر می کنم ملوان هفت سال است که در لیگ یک حضور دارد و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و مردم خوشحال باشند. حیف که این تیم با این هواداران پرشور و دل در لیگ برتر نیست.

این بازیکن که آقای گل ملوان است گفت: من آقای گل ملوان هستم با 7 گل اما خیلی مهم نیست. نکته مهم برای من درخشش ملوان است.

کاظمی در خصوص بازی بعدی گفت: در خانه حریف به مصاف مس شهربابک می رویم. بازی بسیار سختی داریم. یکی از تیم هایی که در نیم فصل اول خیلی ما را اذیت کرد تیم شهرستان بابک بود. قطعا بازی بسیار سختی داریم، باید تمام تلاشمان را بکنیم تا حداقل یک امتیاز را بگیریم و پیروزی را ببینیم. با برد و باخت جای تیم ها عوض می شود. امیدوارم مسابقات در طول مسابقات و همچنین تیم هایی که شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند، سالم ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید