نشان هجومی پرسپولیس برای آقای گلی

نشان هجومی پرسپولیس برای آقای گلی

پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیستم موفق شد میهمان خود مس رفسنجان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. مهدی عبدی با زدن دو گل ستاره تیمش بود. این مهاجم جوان که در سه بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده است، امتیاز خود را دو برابر کرده است تا نتیجه لیگ بیست و یکم خود را به عدد 7 برساند.

عبدی در مورد از سرگیری گلزنی پرسپولیس گفت: قبل از این دیدار پنج گل زده بودم و متاسفانه سه هفته گل نزده بودم. در واقع من بدشانس بودم، اما خدا دوست دارد هر وقت کارم سخت شد و به نوعی گره خورد، دستم را بگیرد. از دو گلی که به ثمر رساندم بسیار راضی بودم مخصوصاً بعد از اینکه توانستم در پیروزی تیمم نقش داشته باشم. در این دیدار موفق شدم آنطور که مربیان می خواستند کارم را انجام دهم.

وی که در این دیدار شانس هت تریک را داشت، افزود: نتوانستم گل سومم را بزنم و هت تریک کنم اما خوشحالم که باز هم پیروز شدیم و کارمان را با پیروزی به پایان رساندیم. «هدف اصلی تیم ما پیروزی بود که با دو گل من و یک گل کمال کامیابی نیا بر دل همه مهر زد.

مهاجم پرسپولیس که فاصله چندانی با بالای جدول ندارد، انگیزه بالایی برای گلزنی دارد. وی با اشاره به اینکه اولویت او انجام درست خواسته های کادر فنی است اما امید زیادی به آقای گل دارد، گفت: چهار گل با نفر اول فاصله دارد اما خیلی امیدوارم آقای گل شود. گلی پیروز می شود.» البته من مسیر سختی را پیش رو دارم و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می دهم، هنوز 10 هفته باقی مانده و این تعداد بازی برای رسیدن به آقای گلی و رسیدن به فرصت آقای گلی مناسب به نظر می رسد. اولویت اولم این است که در بازی ها به خوبی نیازهای کادرفنی را برآورده کنم و بعد به آقای گلی فکر می کنم.

وی با تاکید بر برتری هجومی تیمش در لیگ بیست و یکم گفت: آمار می گوید تیم ما بهترین و هجومی ترین تیم لیگ است. البته همه بازیکنان تیم در رسیدن به هدف سهیم هستند. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و ماموریت های تاکتیکی به درستی بین بازیکنان تقسیم شده است. نه اینکه فقط یک یا دو بازیکن روی امتیاز تاثیر بگذارد.

کاهش اختلاف امتیاز با استقلال به شماره سه و دیدارهای بعدی پرسپولیس آخرین سوال عبدی بود که در آن به هدف رویایی اشاره کرد و گفت: معتقدیم همه مسابقات سخت است و بازی آسانی نداریم، بنابراین ما فقط سعی می کنیم “تا پایان فصل، همه مسابقات برای ما فینال هستند و باید تلاش کنیم تا برنده شویم. نباید امتیاز از دست بدهیم. ما هنوز در شرایط خوبی هستیم و به سختی کار می کنیم. کاری نداریم. رقیب تمام تمرکز ما و روی بازی هایمان است، به دنبال دو هت تریک در قهرمانی هستیم و می خواهیم رکوردی رویایی در فوتبال ایران به ثبت برسانیم، بنابراین فقط به نتایج و اتفاقات تیم خود فکر می کنیم. ، نه بازیکنان

دیدگاهتان را بنویسید