آلبوم «سرباز نامه» با خوانندگی فراز همای منتشر شد

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921745

آلبوم موسیقی سربازنامه با ترانه ای از افشین علا و خوانندگی فراز همای با حضور محمد محبر معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، آلبوم موسیقی «سرباز نامه» با ترانه ای از افشین علا و خوانندگی وفراز هما نیز منتشر شد. با حضور محمد محبر محمد مهدی اسماعیلی معاون اول رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده شهید سپهبد افتتاح شد. قاسم سلیمانی از عوامل موثر در خلق این اثر بزرگ شناخته شدند.

با قدردانی از افشین علا شاعر برجسته کشورمان و سراینده کتابی با عنوان «سربازنامه»، آثار این آلبوم موسیقی برگرفته از این کتاب در قالب شعری بلند و حماسی که به یاد حاج قاسم سلیمانی سروده شده است، یکی بود. از برنامه های همراه در این مراسم

این مراسم با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و جمع کثیری از دوستداران موسیقی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

آلبوم موسیقی سربازنامه در مدح قهرمانان افسانه ای شاهنامه (آرش کمانگیر و سیاوش) ساخته شده و همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت عرضه شد.

«آرش»، «دشمن»، «پرتاب»، «مرز وطن»، «اسکله ایل»، «پیوند»، «سیاوش دیگر»، «رفیق خفته در خون»، «جام خون» تفنگ من، «خدا و میهن»، «اشک علم» و «پیرتاریخ» قطعاتی هستند که در این آلبوم حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید