آماده ام که استقلال بازی وحشتناکی داشته باشد اما قهرمان شود

آماده ام که استقلال بازی وحشتناکی داشته باشد اما قهرمان شود

ادموند اختر درباره دومین پیروزی مقابل استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: آنچه هواداران، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان می خواستند اتفاق افتاد. استقلال با 6 امتیاز در دیداری سخت پیروز شد. پیروزی مقابل گل‌گوتا مهم‌تر از شام بود و با توجه به شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، حتی می‌توانست قهرمانی استقلال را رقم بزند. استقلال با 6 امتیاز برتری دارد و همه چیز برای قهرمانی در اختیار اوست.

وی در پاسخ به انتقاد برخی پیشکسوتان از نحوه بازی آبی ها و بلاتکلیفی قهرمانی این تیم گفت: خوب بازی کردن یعنی چه؟ بازی خوب است و پیروزی از تیم هایی مانند منچسترسیتی، لیورپول و بایرن مونیخ است. اگر وب سایت فقط با هر چیز دیگری “ادغام” شود، چه فایده ای دارد؟ این بازی زیبا تا 24 ساعت در ذهن هواداران باقی خواهد ماند، اما قهرمانی سال ها در یادها خواهد ماند. نمی دانم چه کسی از استقلال انتقاد می کند، اما آیا تیمی هست که خوب بازی کند و برنده شود؟ ما در بالای جدول هستیم و امیدوارم در همه مسابقات خوب بازی نکنیم و وحشتناک باشیم، اما سه امتیاز را بگیریم و قهرمان شویم. طرفداران بازی زیبا آن را نمی خواهند، آنها قهرمانی می خواهند.

مهاجم سابق استقلال خاطرنشان کرد: به جرات می توانم بگویم بهترین بازی استقلال در این فصل مقابل نساجی مازندران بود که عالی بازی کرد اما نتوانست برنده شود. این بازی زیبای استقلال چه فایده ای دارد؟ ما به دنبال هواداران هستیم اما باید ببینیم کادرفنی چه می خواهد. شاید آنها نمی خواهند خوب بازی کنند. تا اینجای کار همه چیز به نفع استقلال بوده هر چند بازی های سختی باقی مانده است.

اختر در خصوص تقابل هفته آینده استقلال با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: همه مسابقات سخت است. صنعت نفت یکی از بهترین تیم های امسال از نظر امکانات بود. ستاره این تیم خود صنعت نفت است. باید به تیم هواداری هم اشاره کرد که در اولین سال حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید