آماده سازی سازمان تاکسیرانی در آخرین روزهای سال 1400


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814800

رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تمهیدات در نظر گرفته شده توسط آن سازمان برای اجرا در روزهای پایانی سال 1400 را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیل بیگی، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در دستور کار قرار دارد، گفت:

وی افزود: با توجه به شرایط خاص روزهای پایانی اسفند و لزوم آموزش کامل کلیه کارکنان سازمان و شرکت های خصوصی، اقدامات متعددی برای تامین رفاه پایتخت نشینان اندیشیده شد که از جمله آنها می توان به دیدار با نمایندگان مجلس از حمل و نقل اشاره کرد. «تردد نواحی و پلیس راه مناطق 22 گانه همکاری حداکثری در این ایام و استفاده از ظرفیت عوامل پلیس راه را ذکر کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از نشست با ناظران خطوط آمادگی، هماهنگی و همکاری کامل این روزها برای حضور به موقع رانندگان خط، پیش بینی و نوبت دهی مورد نیاز مینی بوس ها و خودروها را داشت. سرویس دهی در ترمینال ها و خطوط پرتردد، پایش آب و هوا از طریق سایت های معتبر به منظور آمادگی هر چه بیشتر، شناسایی و ردیابی و برخورد با تاکسی های مفقود شده، حضور کارکنان بومی و شرکت های خصوصی صبح و عصر در سطح زون و استقرار در مکان های خاص حضور مستمر مسئول مرکز ارتباطات و عوامل نظارتی جهت کنترل و نظارت بر مشکلات مربوطه در سطح شهر و همچنین استقرار عوامل گشت در مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان یعنی سایر اقدامات در دست بررسی او از این هدف صحبت می کند.

اسماعیل بیگی افزود: بر این اساس حضور حداکثری شرکت های خصوصی به منظور نظارت مستمر بر عملکرد خطوط، نظارت بر عملکرد خطوط برای کاهش زمان انتظار مسافران به ویژه در اوج ترافیک صبح و عصر، حضور و نظارت بر مسئولین و مدیران مناطق 22 گانه ماسک رانندگان تاکسی، مسافران و کلیه کارکنان عملیاتی و اداری مناطق، مسافران در ایستگاه های تاکسی، داخل میز تاکسی و … از دیگر فعالیت های این سازمان در روزهای پایانی این سال است. سال

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید