تاکسیرانی مریوان به عملکرد سازمان تاکسیرانی معترض هستند

تاکسیرانی مریوان به عملکرد سازمان تاکسیرانی معترض هستند

تاکسیرانی مریوان نسبت به مدیریت سازمان تاکسیرانی و تغییر مداوم مدیران سازمان، انتصاب مدیران ناکارآمد و دخالت شورا در امور تاکسیرانی معترض هستند.

رانندگان تاکسی شهر مریوان صبح امروز سه شنبه 15 فرودین در اعتراض به ناکارآمدی و عدم پاسخگویی سازمان تاکسیرانی به مشکلات تاکسیرانی مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

این رانندگان به مدیریت سازمان تاکسیرانی و جابجایی مداوم مدیران سازمان، انتصاب مدیران ناکارآمد و دخالت شورا در امور تاکسیرانی معترض هستند.

رانندگان ضمن انتقاد از عملکرد سازمان تاکسیرانی مریوان در بیانیه ای که به شهرداری مریوان ارسال کردند خواستار برکناری رئیس تاکسیرانی شدند.

برخی از رانندگان گردشگر نیز به بلاتکلیفی خود معترض هستند و می گویند: پس از 4 سال بلاتکلیفی و پرداخت 18 میلیون تومان به سازمان تاکسیرانی مریوان هنوز وضعیت 15 دستگاه خودرو حل نشده است. بارها به شورای شهر، شهرداری، فرمانداری و حتی قوه قضائیه مراجعه کرده ایم اما هیچکس پاسخگو نیست.

به گفته رانندگان شهر توریستی مریوان، در حالی که مردم به شدت به تاکسی و خدمات حمل و نقل عمومی نیاز دارند، تا سال 2018، 15 تاکسی وجود دارد که تصمیم نگرفته اند.

می گویند: قیمت سکه در سال ۱۳۹۷ نه میلیون تومان بود و برای هر تاکسی دو سکه پرداخت شد که به قیمت امروز حدود سی میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید