راهکار جدید کاهش قیمت مرغ / مقابله با افزایش قیمت شرکت های تاکسیرانی در اینترنت

راهکار جدید کاهش قیمت مرغ / مقابله با افزایش قیمت شرکت های تاکسیرانی در اینترنت

روز جدید : جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل و تصمیمات جدیدی برای کاهش قیمت مرغ منجمد و همچنین مقابله با افزایش خودسرانه قیمت دو شرکت تاکسی اینترنتی پس از پایان سال جاری اتخاذ شد. قطعی شبکه توزیع بنزین

صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی و نمایندگانی از دستگاه های مختلف برگزار شد، با تاکید بر اینکه اینگونه نیست. مناسب جمهوری اسلامی ایران برای رفع نیازهای اساسی روزانه. در صف اعلام شد: هیچ تفاوتی بین قیمت کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار قابل قبول نیست و نباید اجازه دهیم برخی سودجویان و دلالان در توزیع کالاهای مورد نیاز مردم اختلال ایجاد کنند.

در این جلسه با عنایت به تلاش دولت سیزدهم برای ذخیره و توزیع کالاهای اساسی و نیازهای انسانی در ماه های اخیر، بر تصمیمات و توافقات و همچنین گسترش سامانه توزیع در کشور در هفته های آینده تاکید شد. نیاز به دسترسی آسان و سریع مردم.

بر اساس تصمیمات این جلسه، به منظور ایجاد امنیت برای بخش خصوصی در تولید و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم، مقرر شد با ورود بخش خصوصی و استارت آپ ها در زنجیره توزیع و تولید، کالاهای مورد نیاز مردم با سهولت و رضایت به دست مصرف کنندگان می رسد.

همچنین پس از استماع گزارش وزارت جهاد کشاورزی در خصوص نحوه توزیع مرغ و تخم مرغ در کشور، تاکید شد که اقدامات انجام شده نباید کمبود انبار برای تامین این دو کالای مورد نیاز مردم باشد.

در این جلسه مقرر شد مرغ منجمد 25 هزار تنی در هر کیلوگرم با قیمت مصوب کیلویی 20 هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان میادین میوه و تره بار قرار گیرد.

همچنین در این جلسه تعزیرات گزارشی از افزایش خودسرانه قیمت دو شرکت تاکسی اینترنتی مبنی بر افزایش قیمت حمل و نقل مسافر در جریان مشکلات قطعی بنزین در هفته گذشته از رانندگان این دو شرکت ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید