آماده سازی صالح آباد برای مسابقات ورزشی شهرستان و ناحیه


ساعت: 11:13
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895237

عادل عبدالملکی تصریح کرد: ورزش محملی برای نشاط و پویایی جوانان است و به هیچ عنوان نباید مسابقات دوره ای تعطیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; مدیرکل ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در خصوص بحث ورزش شهرستان صالح آباد با شهردار صالح آباد جلسه ای برگزار کردند..


علی حقیگی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای زمین چمن روستای خمکسی گفت: عقد وام و زمین چمن مصنوعی روستای خمکسی انجام شده و پیمانکار نیز انجام شده است. وی افزود: انتخاب شده و اکنون باید زیرساخت ها انجام شود. چمن مصنوعی این مجموعه نیز راه اندازی شده است.


در ادامه جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از همکاری بسیار خوب و میزبانی شایسته بخشداری، شهردار و شورای شهر صالح آباد قدردانی کرد و گفت: مسابقات پرچم در زمین چمن برگزار می شود. از شهرستان صالح آباد بین 13 تیم از نقاط شهر (مرکزی، صالح آباد، لجین) در حال ساماندهی است.


عادل عبدالمالکی بخشدار صالح آباد ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: ورزش مایه نشاط و پویایی جوانان است و به هیچ عنوان نباید مسابقات دوره ای تعطیل شود..


عبدالمالکی همچنین درخواست کرد هر مسابقه ای که در سطح شهرستان برگزار می شود بخشی از این مسابقات به شهرستان صالح آباد اختصاص یابد تا نشاط و پویایی به جوانان صالح آباد داده شود..


وی در ادامه گفت: با تمام توان آماده برگزاری مسابقات در این بخش هستیم و تلاش خواهیم کرد تا مسابقات را به بهترین نحو انجام دهیم..


انتهای پیام/

/

دیدگاهتان را بنویسید