آماده سازی کامل کمپ راهداری زمستانی کرمانشاه برای خدمات رسانی به مردم


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910416

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد؛

فریبرز کرمی گفت: کمپ زمستانی راهداری استان کرمانشاه با تمامی امکانات از جمله ناوگان ماشین آلات و راهداران آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: با توجه به شروع فصل سرما، کمپ زمستانی راهداری استان کرمانشاه با تمامی امکانات، ناوگان ماشین آلات و راهداران آماده خدمت رسانی به هموطنان است. .

مدیرکل ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص آغاز عملیات راهداری زمستانی افزود: به منظور آماده سازی راهداران برای اجرای طرح راهداری زمستانی از مردادماه تجهیزات لازم از جمله برخی امکانات از جمله نمک، شن و ماسه تامین می شود. و بازسازی تجهیزات جاده ای تحویل و خریداری می شود که شروع کردیم

کرمی خاطرنشان کرد: با ایجاد کمپ زمستانی راهداری، برنامه ریزی برای افزایش آمادگی تیم های راهداری قبل، حین و بعد از بحران بهبود یافته و سازوکارهای لازم برای تسریع در امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم تعریف شده است. مناطق بحران زده

وی افزود: پیش بینی ها حاکی از آن است که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بارندگی بیشتری خواهیم داشت، از این رو با توجه به شروع زودهنگام بارندگی، اردوی زمستانی تشکیل شده و تمام تلاش خود را برای آمادگی کامل حتی در شرایط سخت به کار می گیریم. در فصل زمستان نیز می توانیم با استفاده از علم، تجربه و تمامی امکانات خدمات خوبی به کاربران جاده ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی و آماده سازی راه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها، مواد و مواد مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی بسیار مهم است، گفت: این آمادگی در قالب تعمیر و راه اندازی ماشین آلات است. تعمیر و نگهداری، بهسازی راه ها و … انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مکانی در بزرگراه های استان کرمانشاه برای اسکان مسافران سرگردان در نظر گرفته شده است.

کرمی همچنین از مسافران خواست قبل از سفر با سامانه گویا 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهداری و حمل و نقل جاده ای که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است، از آخرین وضعیت راه های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید