آمادگی کلی سازمان راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرما


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917454

مدیرکل عملیات راهداری، ماشین آلات و خدمات مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای خدمت رسانی به هموطنان در فصل سرما، گفت: هزار و 200 راهدار در سراسر راهداری وجود دارد. کشور و 9600 واحد در قالب 4300 تیم در 115 پایگاه جاده ای فعالیت و خدمات رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وزارت راه و شهرسازی؛ غلام عباس بهرامی نیا مدیر کل دفتر عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تشریح اقدامات این سازمان برای حفظ و نگهداری راه ها در فصل سرما گفت: برگزاری ستادی و استانی جلسات هماهنگی با افسران کشوری مربوطه در خصوص رانندگی زمستانی و آماده سازی و تعمیر ماشین آلات از جمله این تمهیدات است.

وی با بیان اینکه 800 تن مصالح راهداری زمستانی (شن و نمک) تهیه شده است، افزود: تعمیر و تجهیز پایگاه های راهداری زمستانی برای اسکان، آموزش نیروها و تهیه لیست نگهبانی ستادی و زمستانی استانی انجام شده است.

بهرامینیا با اشاره به آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ارائه خدمات به هموطنان در فصل سرما، تصریح کرد: در سراسر کشور یک هزار و 200 نفر و 9 هزار و 600 دستگاه خودرو در قالب 4 هزار و 300 اکیپ در 115 جاده مشغول به کار و خدمات رسانی هستند. پایه ها . .

وی از کمبود بودجه برای خدمات رسانی به مردم در زمستان امسال اجتناب کرد و گفت: برای تعمیر ماشین آلات و نوسازی ناوگان 2000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل دفتر راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان حمل و نقل جاده ای در خاتمه خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی با سامانه تلفن گویا 141، 141 و سامانه پیامکی 3000141 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید