آمار جالب یحیی گل محمدی در پرسپولیس

آمار جالب یحیی گل محمدی در پرسپولیس

دیدار با ملوان صد و پنجاهمین تجربه سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس خواهد بود. او در آن دوره 88 برد و 43 تساوی به دست آورد، بنابراین با میانگین امتیازات و آمار بردهای بهتر از برانکو ایوانکوویچ به دنبال آن چهره کروات است. برانکو 175 بار روی نیمکت پرسپولیس نشسته و بعد از پروین در رده دوم قرار دارد.

جالب اینجاست که یحیی سابقه زیادی در حضور پرسپولیس دارد و 163 بار در مسابقات لیگ پیراهن این تیم را بر تن کرده و در جام حذفی و جام ملت های آسیا نیز برای پرسپولیس بازی کرده است. یحیی اگر پرسپولیس را به فینال جام حذفی برساند تا پایان فصل به 158 بازی می رسد اما برای شکستن رکورد این بازیکن باید یک فصل دیگر نیمکت نشین بماند.

البته یحیی برای فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد، فصل آینده با حضور پرسپولیس در آسیا این فرصت را پیدا می کند که به رکورد 200 بازی فوق العاده نزدیک شود که این آمار قابل توجهی برای تیم ملی است. ثبات یک سرمربی

گل محمدی در حالی که هنوز 52 سال دارد 150 بازی را ثبت خواهد کرد و راه درازی در پیش دارد و پرسپولیس باید از داشتن چنین سرمربی برجسته ای که سابقه حضور در این تیم را نیز دارد خوشحال باشد.

در صورت پیروزی پرسپولیس و یحیی در 8 بازی باقی مانده لیگ بیست و دوم، یحیی می تواند با کسب سومین قهرمانی لیگ برتر و اولین جام حذفی به سطح افتخار برانکو ایوانکوویچ برسد.

دیدگاهتان را بنویسید