آمریکا، البته


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834021

رئیس جمهور سابق آمریکا از سیاست ها و اقدامات جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا انتقاد کرده و گفته است که او و دولتش در حال نابودی آمریکا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در جمع هوادارانش در دلاور اوهایو گفت: واقعیت این است که در انتخابات تقلب شد و حقوق ما به سرقت رفت و اکنون کشور ما ویران شده است. کشور ما به سمت تفاهم پیش می رود و چنین چیزی تاکنون رخ نداده است.

وی با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا، گفت: متأسفانه ما اکنون رئیس جمهوری داریم که مطلقاً نمی داند چه خبر است. او با هوا دست می دهد، تقریبا گیج راه می رود و از خرگوش عید پاک دستور می گیرد. بایدن همه این کارها را انجام می دهد در حالی که پوتین کاری جز صحبت در مورد سلاح های هسته ای و نابود کردن جهان انجام نمی دهد.

ترامپ همچنین گفت که دولت فعلی باعث قیمت بی سابقه بنزین و تورم در ایالات متحده شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که در زمان او آمریکا نیروهای هسته ای خود را مدرن کرده است، هرچند که نمی خواهد در این مورد صحبت کند.

پیش از این رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند که بایدن به باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا گفته است که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند. طبق گزارش ها، بایدن معتقد است که تنها کسی است که می تواند دونالد ترامپ را شکست دهد.

ترامپ رسماً قصد خود را برای کاندیداتوری مجدد برای ریاست جمهوری اعلام نکرده است، اگرچه او در طول مبارزات انتخاباتی متعدد در ایالات متحده به این احتمال اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید