من همیشه به تیم ملی امیدوارم/ البته بازی با برزیل یک طرفه نخواهد بود


ساعت: 19:24
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895408

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: همیشه به تیم ملی امیدوارم و فکر می کنم در شرایط سخت می توانند مانند آنچه در لیگ ملت ها اتفاق افتاد، رضایت مردم را جلب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد وکیلی درباره حضور تیم ملی ایران در جام جهانی مردان با اشاره به صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی این مسابقات گفت: درست است که ما دوم شد و با گروه سخت تری مثل برزیل روبرو شد، اما باید از این بازیکنان جدید و جوان در سطح خودشان انتظار داشته باشیم. شاید چهار سال دیگر در چنین دیداری مقابل هلند نتیجه ای از دست ندهند، اما طبیعت ورزش و والیبال اینگونه است و جوانان تیم می توانند در این زمینه موثر باشند.

وکیلی ادامه داد: همیشه به تیم ملی ایران امید دارم و فکر می‌کنم در شرایط سخت می‌توانند مردم را راضی کنند، همانطور که در لیگ ملت‌ها اتفاق افتاد و بازی‌های خوبی انجام دادند، مقابل برزیل عملکرد خوبی خواهند داشت، اما نمی‌توان نتیجه گرفت. مسلم است.پیش بینی شده است. انتظار می رود دیدار خوبی مقابل یکی از قدرت های والیبال جهان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شکست پیشاپیش غیرممکن است، گفت: برزیل قطعا شرایط سخت تری را برای خود متصور خواهد شد که باید در مرحله حذفی به مصاف ایران برود. آنها با تمام قوا می آیند تا ما را غافلگیر نکنند و ما با بازی خوبمان نشان می دهیم که والیبال ما در سطح جهانی اعتبار دارد و باید از این آبرو پاسداری کنیم.

وکیلی در پایان خاطرنشان کرد: بازی ایران و برزیل یک بازی جذاب و تماشاگر پسند خواهد بود و قطعا یک بازی یک طرفه نیست.

مرحله مقدماتی جام جهانی مردان والیبال 2022 که از جمعه 4 شهریور با حضور 24 تیم در شش گروه در لهستان و اسلوونی آغاز شده بود، چهارشنبه 9 شهریورماه به پایان رسید. در پایان این مرحله تیم های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، صربستان، برزیل، فرانسه، هلند، آمریکا، ترکیه، اوکراین، ژاپن، ایران، آرژانتین، کوبا، آلمان و تونس در رده های اول تا شانزدهم قرار گرفتند. به مرحله یک شانزدهم نهایی آنها انجام دادند

اولین مرحله حذفی جام جهانی والیبال مردان از شنبه 21 شهریور آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23:30 روز سه شنبه 24 شهریور در دیدار پایانی این مرحله به مصاف برزیل می رود.

دیدگاهتان را بنویسید