پرسپولیس همیشه پرسپولیس است/ امیدوارم در بازی فردا تصمیمات دیگری جز فوتبال نباشد

ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790711

سرمربی تیم فوتبال گفت: پرسپولیس همان تیمی است که پارسال برد و بازی سختی مقابل این تیم داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا عنایتی مربی هواداران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر گفت: در شرایط فعلی با حریف بسیار محترمی بازی می کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی در کشور ما است و می دانیم چه بازی سختی مقابل این تیم داریم. با وجود انرژی و انگیزه خوب بازیکنانم، فردا برای کسب نتیجه تلاش می کنیم. می دانیم بازی سختی داریم اما با انگیزه بچه ها خدای ناکرده می توانیم مثل دیدارهای قبل بازی کنیم و امیدوارم این هفته شرایط را تغییر دهیم و با ارائه یک بازی خوب به نتیجه خوبی برسیم.

وی افزود: متاسفانه در 8 هفته گذشته با وجود بازی های خوبمان نتیجه خوبی نگرفتیم و این شرایط برای هواداران مناسب نیست. اما مطمئنم با شرایط فعلی جایگاه ما در جدول تغییر خواهد کرد. شرایط جدول برای ما مناسب نیست اما مطمئنم با شرایط موجود شرایط را تغییر خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال هواداران گفت: امیدوارم شرایط داوری مهیا شود چرا که در 8 هفته گذشته خیلی عصبانی بودیم و در این مدت هیچ صحنه داوری به نفع هوادار نبود. تمام تصمیمات داوری در مسابقات به ضرر هواداران بود و باعث شد امتیازهای زیادی از دست بدهیم. خدای نکرده با انگیزه و توانایی بچه ها خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

عنایتی با بیان اینکه پرسپولیس در پنج دوره لیگ برتر قهرمان است اما امسال نتایج این تیم راضی کننده نیست و با این شرایط معتقد است با پرسپولیس قهرمان می شود یا پرسپولیس که مشکلاتی دارد، گفت. خیلی تغییر کرده است. پرسپولیس همان پرسپولیس است. همچنین بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارد. قطعا بازی سختی داریم. در حالی که ما تیمی هستیم که به فضای جدیدی آمده ایم. شرایط خاصی داریم و در حال کسب تجربه هستیم. می دانم بچه های ما در چه سطحی فنی هستند و انرژی خوبی دارند، امیدوارم فردا خوب بازی کنیم تا همه بدون تنش و حاشیه لذت ببرند. امیدوارم این فقط فوتبال باشد و راه حل دیگری وجود نداشته باشد. من مطمئن هستم که فرزندان ما انگیزه زیادی برای انجام یک کار بزرگ فردا دارند.

سرمربی تیم فوتبال با بیان اینکه بهترین گلزن لیگ برتر است اما تیمش 2 گل بیشتر به ثمر نرسانده است، گفت: برای تیم خود باید بگویم در بازی هایی که انجام دادیم موقعیت های زیادی داشتیم. استرس دارید یا نمی توانید روی آخرین ضربات کار کنید.

وی با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر نتایج کم دارد، خاطرنشان کرد: ضعف در گلزنان مختص تیم ما نیست، در لیگ ما اتفاق می افتد. تیم ها به خوبی یکدیگر را می شناسند و آنالیز می کنند. این کار را بسیار سخت می کند در حالی که کار دفاعی تیم ها از تهاجمی فاصله زیادی دارد و شرایط گلزنی را پیچیده می کند. پایه های ما هم خیلی ضعیف است تنها جایی که قدر نمی دانیم که پایه بسیار مهمی است رتبه های پایین است. متاسفانه هیچ باشگاهی برنامه ای برای پرورش و استفاده از استعدادها ندارد. مطمئناً در چند سال آینده بدتر خواهد شد. اگر برنامه ریزی درست نباشد، واقعاً یک بحران در نتیجه خواهیم داشت که امیدوارم حساسیت بیشتری نسبت به آن داشته باشیم.

عنایتی در خصوص مصدومیت داریوش شجاعیان و محمد قاضی گفت: چند هفته است که به دلیل مصدومیت قاضی نداریم. شجاعیان در ناحیه همسترینگ نیز درد دارد. متأسفانه ما این سه بازیکن را نداریم، اما معاونان ما فوق العاده پرانرژی هستند و قطعاً می خواهند فردا در زمین حاضر شوند و این اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال هواداری با بیان اینکه قبلا با لباس آبی بازی می کردند اما فردا با پیراهن سفید به مصاف پرسپولیس می روند، گفت: در این مورد حساسیت چندانی نداریم، رنگ اول ما بنفش است و فردا سفید می پوشیم. فکر نمی کردم حساسیتی وجود داشته باشد. فردا سفید می پوشیم و از این بابت خیلی خوشحالیم، فرقی نمی کند با پیراهن سفید، آبی یا بنفش به دنبال فوتبال و بازی جوانمردانه باشیم و بخواهیم کار خود را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبلا از یحیی گل محمدی به خاطر انتقال رضا شربتی به تراکتور انتقاد کرده بود و حالا آیا رابطه او با گل محمدی دوستانه بوده است، گفت: فوق العاده او دوست بسیار خوبی برای من است. خاطرات زیادی با هم در تیم ملی داریم. 6-7 سال با هم بودیم. ما هیچ اختلافی نداریم و هیچ برنامه بدی نداریم. حال ما فوق العاده خوب است برای این دوست عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید