امیدوارم فردا با امتیاز بازی را ترک کنیم/ انگلیس یکی از بهترین تیم های جهان است


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912461

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و همه از این بازی لذت ببرند.

این را خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه، احسان حاجی صفی کاپیتان و مدافع تیم ملی کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار فردا با تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد: به نام خدای رنگین کمان. ابتدا به همه خانواده های داغدار ایران تسلیت می گویم و بدانند که ما در کنارشان هستیم و با آنها همدردی می کنیم.

وی در ادامه درباره شرایط تیم ملی بیان کرد: شرایط تیم از روزی که وارد قطر شدیم تا الان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روز به روز بهتر و هماهنگ تر می شویم و یک بازی دوستانه خیلی خوب انجام دادیم. مطابقت داد و نقاط ضعفمان را اصلاح کرد. خدا را شکر برای بازی فردا 100 درصد آماده ایم و مصدومی نداریم. به جز یک بازیکن امید ابراهیمی عزیز که در اردوی قبل به دلیل مصدومیت شکست خوردیم و در جمع ما نیست و امیدوارم هر چه زودتر مصدومیتش را برطرف کند و به تیم بازگردد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره دیدار مهم فردا گفت: انگلیس یکی از بهترین تیم های جهان است و بازیکنان خوبی دارد. البته ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند. امیدوارم فردا با یک امتیاز برویم و مردممان را خوشحال کنیم.


af4de44c 3484 4ffa a99b 7d236b8e621e خبر خاکستری


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید